Wat leuk om een actief BMW forum tegen te komen bij het online rondstruinen naar info. Hoop hier nog wel wat uurtjes rond te dwalen op zoek naar info en om te helpen waar ik kan. Als ik zo eens rondlees ga ik me hier prima thuisvoelen met al die mede-enthousiastelingen!
Sinds begin deze week trotse eigenaar van een zwarte 320D Touring voor het gezin
Heb de auto bij een klein garagebedrijfje in Brabant gekocht en heb tot nu toe een paar honderd kilometer met dikke glimlach erbij gezet. Stonden er trouwens al bijna 300.000 op, maar voelt en rijd nog als een solid piece of engineering (een van de grote redenen om een BMW te kopen trouwens). Bij mn broertje op de brug gezet en geconstateerd dat deze nog wel een aantal jaren mee moet kunnen! Alle essentiële onderdelen zijn in prima staat en de auto is mooi droog. Wel wat kleine dingen zoals nieuwe wisserbladen en kentekenplaten 'met dikke letters' meteen geregeld. Nu op zoek naar nieuwe klusjes en onderdelen om de oude dame in topconditie te krijgen en te houden
Als ik zo vrij mag zijn wat guidance te vragen voor een paar hopelijk simpele dingen:
- weet iemand van een topic op dit forum met goede (online) onderdelen sites/leveranciers? Reden van de vraag is dat mijn motorkap embleem erg lelijk en de handgreep van het kofferbak zeiltje gebroken zijn. Verder zou een origineel mattenset (mits redelijk geprijsd) ook welkom zijn.
Ik vraag het maar even hier omdat ik als nieuweling het forum niet wil vervuilen en nog niet genoeg tijd heb gehad om alle topics uitgebreid te lezen :p
Alvast dank!