afgelopen dinsdag door hevig onweer 's nachts is mijn alarm afgegaan. ik zat te slapen heb deze niet gehoord sochtend toen ik wakker was knipperde de 4 zij knipperlichten. Geprobeerd met mijn alarm-kastje mijn portieren te openen. Helaas dit lukte niet. Vervolgens met de sleutel geprobeerd (alarm zou moeten afgaan) dit was niet het geval. Vervolgens auto proberen te starten. Auto deed niets. Ik dacht accu is nu wel leeg. Heb inmiddels een nieuwe accu had nu wel elektriciteit, maar hij deed niets. (moest mijn accu toch al gaan vervangen dus), maar helaas kreeg ik 'm niet werkend. Ik heb de Alarm Control Unit (zit ergens onder dashboard kastje) . Zie afbeelding: eruit gehaald. Auto heeft dus hierna geen vergrendeling. (kan 'm alleen openen met mn sleutels). Vervolgens had ik 'm open gemaakt.
Ik met mijn alarm control unit naar de bmw dealer. Kreeg ik te horen dat ze niet meer leverbaar zijn en totaal niet meer in prodcutie zijn.
Wat nu ???
Ik heb hetvolgende alarm control unit nodig : Wie o wie kan mij helpen ?
onderdeelnr : 82119401487
Daarnaast is het met het vervangen van de alarm control unit het probleem opgelost ?
Hoor het graag.