Nou...ziet er naar uit dat ik oorzaak gevonden heb,maar niet de oplossing

Vandaag eindelijk mijn test kit ontvangen. benzine druk meter en compressie meter.
Motor aangezet zodat alles lekker warm was, en daarna als eerste benzine druk gemeten.
Deze af 52Psi/ 3.6 Bar..wat als ik zo lees goed genoeg is.
Daarna compressie gemeten. Omdat ik weinig tijd had ben ik begonnen met cilinder 3.
Eerst alle bobines stekkers losgetrokken. En meter aangesloten.
Toen motor ongeveer 10x laten ronddraaien en waardes waren...NUL..Zero...Nada

Omdat dit natuurlijk de eerste meeting was, alles opnieuw los gehaald en weer ingedraaid, maar waarde bleef NUL
Daarna aangrenzende cilinders gemeten, en beide 2 en 4 gaven zelfde waarde , namelijk 184 Psi.Wat op zich goed is.
Dat is dus reden van mijn misfire op 3.
Voordat ik ga nadenken wat ik ga doen,kop los enz. wil ik eerst een simpel manier proberen om compressie terug te krijgen.
Niet geschoten is altijd mis, dus ben naar auto-onderdelen zaak gegaan en gezocht naar iets was aanslag kan los weken.
heb namelijk wat videos bekeken van BW eigenaren die ook 0 compressie hadden en dit werd door vastgekoekte ringen veroorzaakt.
Kon zo op de eerste oog niets vinden. Uiteindelijk een flesje PM total engine Conditioner meegenomen:

Heb dit nu in de cilinder gespoten en daarna bougie weer ingedraaid. idee is dat spul langs de cilinder wand langs de ringen gaat en zo deze schoonmaakt.
Here een video met zelfde klacht en een oplossing. Zeg niet dat dit ook bij mij zo is, maar os proberen waard
https://youtu.be/NtsKiKWeoa0
Weet niet of dit de juiste spul is, maar aangezien ik van het weekend er niet ben, kan het lekker blijven zitten en hopelijk weekt het los.
Anders ga ik zoeken naar een ander product