Hifi of RTTI?
Hifi of RTTI?
Hallo allemaal!
Ik ben voornemens om een F31 320dA EDE te importeren uit Duitsland met max 60.000 km op de teller. Must-haves zijn daarnaast:
- Sportstoelen: Ik rijd ca. 35.000 - 40.000 per jaar
- Navi professional
- Kleur: Niet wit
Ook zou ik de volgende opties heel graag willen hebben:
- Hifi (of Harman Kardon): Ik luister heel veel muziek en heb altijd goede geluidssystemen gehad
- RTTI (dus BMW online): Heb ik nu ook op mijn VW en zonder deze optie staat na een week weer Google Maps aan op mijn smartphone en staat de navi uit
Ik kan helaas geen BMW vinden die aan alle eisen voldoet, inclusief Hifi én RTTI. Mijn keuze is nu om de RTTI wens te laten vallen en een auto met hifi te nemen, óf een auto met RTTI te nemen en achteraf een Gladen One DSP set in te bouwen.
Wat zou jullie advies zijn?
Ik ben voornemens om een F31 320dA EDE te importeren uit Duitsland met max 60.000 km op de teller. Must-haves zijn daarnaast:
- Sportstoelen: Ik rijd ca. 35.000 - 40.000 per jaar
- Navi professional
- Kleur: Niet wit
Ook zou ik de volgende opties heel graag willen hebben:
- Hifi (of Harman Kardon): Ik luister heel veel muziek en heb altijd goede geluidssystemen gehad
- RTTI (dus BMW online): Heb ik nu ook op mijn VW en zonder deze optie staat na een week weer Google Maps aan op mijn smartphone en staat de navi uit
Ik kan helaas geen BMW vinden die aan alle eisen voldoet, inclusief Hifi én RTTI. Mijn keuze is nu om de RTTI wens te laten vallen en een auto met hifi te nemen, óf een auto met RTTI te nemen en achteraf een Gladen One DSP set in te bouwen.
Wat zou jullie advies zijn?
Re: Hifi of RTTI?
RTTI kan je gewoon achteraf aanzetten toch, waarom niet gewoon een HIFI uitgevoerde nemen en dan die software ff aanzetten? Kan je zelf via de store doen!
Je hebt me op een spoort gezet, bedankt!
De betreffende auto's hebben de volgende opties:
6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL
6AE TELESERVICES
Als ik de volgende info goed lees, is ConnectedDrive in dat geval activeerbaar: http://www.bmw.com/com/en/owners/connec ... ation.html
Klopt dit? Heeft iemand ervaring om dit bij een geïmporteerde auto te activeren?
6AE TELESERVICES
Als ik de volgende info goed lees, is ConnectedDrive in dat geval activeerbaar: http://www.bmw.com/com/en/owners/connec ... ation.html
Klopt dit? Heeft iemand ervaring om dit bij een geïmporteerde auto te activeren?
RTTI en andere online diensten kunnen achteraf geactiveerd worden. Er moet wel een NBT headunit / headunit HIGH inzitten. In NL is dit ook te activeren.
Succes met de aankoop.
Succes met de aankoop.
Het is onmogelijk om dit via "software ff aanzetten" en verwachten dat het werkt. Rds werkt maar rtti niet maar goed rds hebben we al.--help schreef:RTTI kan je gewoon achteraf aanzetten toch, waarom niet gewoon een HIFI uitgevoerde nemen en dan die software ff aanzetten? Kan je zelf via de store doen!
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Als jouw auto de vereisten aan boord heeft dan kan dit geactiveerd worden. Natuurlijk eerst een flink bedrag er voor lappen.Roekeloo schreef:Je hebt me op een spoort gezet, bedankt!
6AE TELESERVICES
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
-
- Contacteer:
Indien optie codes 609 en 633 aanwezig zijn kan RTTI achteraf geactiveerd wordenmontana81 schreef:RTTI en andere online diensten kunnen achteraf geactiveerd worden. Er moet wel een NBT headunit / headunit HIGH inzitten. In NL is dit ook te activeren.
Succes met de aankoop.
Zowel voor CIC als NBT, maar procedures zijn verschillend
Kijk op navituning.eu
RTTI activatie voor de meeste BMW's vanaf 2011
- Giovanni-21
Denk dat je beter (veiliger) af bent om RTTI te nemen...
Achteraf nog een Gladen/Mosconi met DSP installeren, en je hebt dan sowieso betere audio dan HiFi (en HK??).
Deze kan je ook weer eruit halen voor gebruik bij een volgende BMW.
Dat gaat met RTTI niet.
Achteraf nog een Gladen/Mosconi met DSP installeren, en je hebt dan sowieso betere audio dan HiFi (en HK??).
Deze kan je ook weer eruit halen voor gebruik bij een volgende BMW.
Dat gaat met RTTI niet.