Ik ben op zoek naar een mooie BMW E46 316TI. Het model staat mij heel erg aan en ik lees er goede dingen over. Ik weet dat de meningen van de Compact erg verdeeld zijn, maar ik vind 'em helemaal top! Ik ben wel op zoek naar een 316TI met een M-pakket, dat smoelt i.m.o. een stuk beter.
Ik rij op het moment in een simpele Honda Civic 5-deurs sedan uit 1999 met de zuinige 1.5VTEC-E motor. In principe een prima autootje om van A naar B te komen, maar ik mis gewoon het luxe en robuustheid. Dus na een zoektocht uitgekomen bij een E46 316TI, nu nog een mooie vinden. De Honda heb ik uit nood moeten kopen na een zeer slechte ervaring met een VW Up uit 2012
Maaaarrrrrrr de Honda is niet de enige auto die ik heb, anders zou ik me wel heel onbevredigd voelen als "car-guy". Ik rij namelijk naast een Honda SS50 oldtimer brommer ook nog een Volkswagen Kever uit 1965! Een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden:

Maar goed, ik ben dus op zoek naar een mooie E46 316TI met M-pakket. Mocht iemand nog wat weten te staan, of misschien zelfs iemand op het forum die zijn compact weg wilt doen, ik hoor het graag. Via het forum zou top zijn, dan neem ik een auto van een liefhebber over en blijft die ook op het forum