Wim - zoekend naar BMW e30 - e36 - e46

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Wimp

Wim - zoekend naar BMW e30 - e36 - e46

Bericht door Wimp » 11 dec 2015, 09:44

Goedemorgend,

Even mezelf voorstellen;

Wim - 28 jaar afkomstig uit België. Op aanraden van enkele mede-forummers op driving-fun hier terecht gekomen.

Momenteel bezit ik geen BMW meer...en je raadt het al ik heb er ongelooflijk veel spijt van :hug: ... Daarom ook de titel van mijn topic.

Wat doe ik dan wel en hoe zit het met mijn autogeschiedenis?
Wel na een tijdje te hebben rondgereden in een 123d (leasewagen firma) had ik natuurlijk helemaal de smaak te pakken van het BMW-rijden. Tijdens de zoektocht naar mijn ideale werkplek zijn er veel auto's de revue gepasseerd. C5, enkele volvo's, X3, skoda, ... noem het op en ik heb het gehad als firmawagen. Uiteindelijk de job van mijn leven gevonden, zonder firmawagen. Als daily heb ik snel snel tweedehands een Toyota Avensis break 2.0 D4D van 2007 gekocht. Voorzien van quasi alle opties kon ik deze niet laten staan.
Verder heb ik onlangs een Citroen AX Gti gekocht om langzaam maar zeker op te bouwen naar circuitspeeltje. Verder is de bedoeling in de toekomst te gaan heuvelklimmen in onze Belgische Ardennen. Gezien je de eerste 3 wedstrijden daar moet rijden met max cilinderinhoud van 1600cm³ past de AX perfect in dit plaatje.
Daarna schakel ik ongetwijfeld over naar, opnieuw BMW!

Verder help ik ook men maatje met een E36 328i op te bouwen naar circuit-auto. Kwestie van alvast BMW-mechaniek in de vingers te houden.

Zo dat is het voorlopig...

Even een kleine opmerking; gezien ik op zoek ben naar een BMW zou het leuk zijn de toelating te krijgen tot de verkooptopics hier aanwezig!

Bedankt!

Jeremy

Re: Wim - zoekend naar BMW e30 - e36 - e46

Bericht door Jeremy » 11 dec 2015, 10:01

Van harte welkom Wim! Je hebt een leuke geschiedenis zo te lezen. Natuurlijk springt die 123d er wel uit, hele gave bak met een dik blok! Ik heb zelf ook eventjes van een 130i mogen genieten, maar ik kon toch geen afscheid nemen van mijn goeie ouwe E46, dus heb mijn 325ci weer teruggekocht na een maandje, terwijl ik deze auto al 2 jaar had... Soms moet je je hart volgen in plaats van je verstand. :whistle:

Wat betreft het occasion topic; De regels hier zijn dat je na 10 berichten hierin kan plaatsen. Dit is om spammers en handelaren min of meer te weren. Gewoon een paar berichtjes plaatsen onder een aantal showrooms en dan zit je er zo aan! Wellicht heb je met jouw verstand van auto's wel net hét antwoord voor een technisch probleem op het forum. Ik zou zeggen, neus lekker rond!

En vooral veel plezier uiteraard, ook met het zoeken naar een nieuwe oude(re) BMW. Mijn voorkeur gaat toch naar een dikke E46, maar ik ben dan ook bevoorrecht... :gekdoen:

Voor vragen kun je altijd bij één van ons terecht! :duim:

Groetjes,
Jeremy

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Wim - zoekend naar BMW e30 - e36 - e46

Bericht door mieske90 » 11 dec 2015, 21:21

Welkom Wim,

Succes met je zoektocht naar jouw ideale BMW.

Je hebt naast je werk, wel een leuke hobby :duimen:

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige BMW een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”