Even mezelf voorstellen;
Wim - 28 jaar afkomstig uit België. Op aanraden van enkele mede-forummers op driving-fun hier terecht gekomen.
Momenteel bezit ik geen BMW meer...en je raadt het al ik heb er ongelooflijk veel spijt van
Wat doe ik dan wel en hoe zit het met mijn autogeschiedenis?
Wel na een tijdje te hebben rondgereden in een 123d (leasewagen firma) had ik natuurlijk helemaal de smaak te pakken van het BMW-rijden. Tijdens de zoektocht naar mijn ideale werkplek zijn er veel auto's de revue gepasseerd. C5, enkele volvo's, X3, skoda, ... noem het op en ik heb het gehad als firmawagen. Uiteindelijk de job van mijn leven gevonden, zonder firmawagen. Als daily heb ik snel snel tweedehands een Toyota Avensis break 2.0 D4D van 2007 gekocht. Voorzien van quasi alle opties kon ik deze niet laten staan.
Verder heb ik onlangs een Citroen AX Gti gekocht om langzaam maar zeker op te bouwen naar circuitspeeltje. Verder is de bedoeling in de toekomst te gaan heuvelklimmen in onze Belgische Ardennen. Gezien je de eerste 3 wedstrijden daar moet rijden met max cilinderinhoud van 1600cm³ past de AX perfect in dit plaatje.
Daarna schakel ik ongetwijfeld over naar, opnieuw BMW!
Verder help ik ook men maatje met een E36 328i op te bouwen naar circuit-auto. Kwestie van alvast BMW-mechaniek in de vingers te houden.
Zo dat is het voorlopig...
Even een kleine opmerking; gezien ik op zoek ben naar een BMW zou het leuk zijn de toelating te krijgen tot de verkooptopics hier aanwezig!
Bedankt!