Ik ben Freek, 32 uit Breda. En nadat ik afgelopen zomer een speeltje voor erbij heb gekocht in de vorm van een E36 coupé ben ik me aan het inlezen over wat ik komende zomer wil gaan doen.
Na eerdere bmw's gereden te hebben als leaseauto vanwege de bijtelling overweging naar een Volvo V40 D4 overgestapt. En het gemis van een leuk speeltje kwam al vlot weer om de hoek kijken. Vorig jaar vrat een verhuizing het geld op, in 2015 was er weer ruimte voor een speeltje.
De E36 staat in de winter geschorst binnen, en in de zomer is het puur voor de speel kilometers. Naast Nürbürgring verslaving gerelateerde kilometers rij ik jaarlijks een slordige 50k km door de Benelux voor werk met het saaie leasehok.
Doel voor mij was afgelopen zomer om met een beperkt budget aan een speeltje te komen. Ik had mijn vriendin beloofd om niets te kopen voor de Carbagerun auto in de stalling stond. Dus 2 dagen na de stalling onderstaande auto op gaan halen

Direct werk gemaakt om de plakstrips eraf te krijgen en de folie van de voorste ruiten (achter is nog een mooi
Dagje Ring mocht uiteraard niet ontbreken

Planning/wijzigingen voor komend jaar? Het voorlopige lijstje ziet er zo uit:
- Banden vervangen voor fatsoenlijk spul
- Schokbrekers & remmen rondom vervangen
- Voorstoelen vervangen (leer is kapot) wellicht door kuipjes
- GROOT onderhoud op preventief gebied
Grts