Freek - E36 325 coupé

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Raaf

Freek - E36 325 coupé

Bericht door Raaf » 10 dec 2015, 14:42

Ola!

Ik ben Freek, 32 uit Breda. En nadat ik afgelopen zomer een speeltje voor erbij heb gekocht in de vorm van een E36 coupé ben ik me aan het inlezen over wat ik komende zomer wil gaan doen.

Na eerdere bmw's gereden te hebben als leaseauto vanwege de bijtelling overweging naar een Volvo V40 D4 overgestapt. En het gemis van een leuk speeltje kwam al vlot weer om de hoek kijken. Vorig jaar vrat een verhuizing het geld op, in 2015 was er weer ruimte voor een speeltje.
De E36 staat in de winter geschorst binnen, en in de zomer is het puur voor de speel kilometers. Naast Nürbürgring verslaving gerelateerde kilometers rij ik jaarlijks een slordige 50k km door de Benelux voor werk met het saaie leasehok.

Doel voor mij was afgelopen zomer om met een beperkt budget aan een speeltje te komen. Ik had mijn vriendin beloofd om niets te kopen voor de Carbagerun auto in de stalling stond. Dus 2 dagen na de stalling onderstaande auto op gaan halen
Afbeelding

Direct werk gemaakt om de plakstrips eraf te krijgen en de folie van de voorste ruiten (achter is nog een mooi :gek: klusje voor komend voorjaar) en de schokbrekers achter + einddemper te vervangen vooral eerst even genieten. En wat brengt dat ding een grijns op je gezicht!

Dagje Ring mocht uiteraard niet ontbreken
Afbeelding

Planning/wijzigingen voor komend jaar? Het voorlopige lijstje ziet er zo uit:
- Banden vervangen voor fatsoenlijk spul
- Schokbrekers & remmen rondom vervangen
- Voorstoelen vervangen (leer is kapot) wellicht door kuipjes
- GROOT onderhoud op preventief gebied

Grts :driving:

Bart70
Contacteer:

Re: Freek - E36 325 coupé

Bericht door Bart70 » 10 dec 2015, 15:49

Welkom hier op BimmerPortal Freek !

Dat is een mooi speeltje :duim:

Die twee dagen duurden wel lang zeker ? ;)

Maak ook gerust een showroom aan, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk veel speelplezier :duim:

p.s. ik heb je topicnaam even gewijzigd, we zien hier altijd even graag je echte naam in staan

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Freek - E36 325 coupé

Bericht door mieske90 » 11 dec 2015, 20:56

Welkom Freek,

Je hebt er een mooi speeltje bij gehaald :duimen:

Hier ga je veel plezier mee beleven :ja:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”