Gebruikersnaam: Xebion
Regio: Midden-Nederland (omgeving Utrecht & Hilversum)
Welke BMW je rijdt: 320I High Executive uit 2008
Hoi
Sinds nu 3 weken mijn allereerste BMW in mijn bezit. Eigenlijk altijd al een grote fan van de 3 serie geweest en nu eindelijk 1 die van mij is
Zal even eerst wat over mezelf vertellen; Ben 30 jaar, werk als vormgever/Ontwerper en doe daarnaast Personal training geven in de fitness branche. Hierin ben ik nog steeds ook opleiding aan het volgen en wil zodra deze klaar zijn gedeeltelijk de overstap gaan maken en hier mijn eigen bedrijf in starten.
Mijn auto geschiedenis tot nu toe: 1994 Suzuki swift 1.6 GLS (omgebouwd en opgevoerd tot de versnellingsbak het begaf), Opel astra 1.6 16V uit 2000, en nog een Opel Astra uit 2009 (de eerste was gechipd, de tweede is volledig stock gebleven). Deze laatste is er uit gegaan voor mijn BMW ivm slechte zit en te veel km's. Paar jaar terug me rug zwaar geblesseerd en ik kan nog steeds niet te lang zitten in 1 houding maar in me BMW... nergens last van tot nu toe
Wat kom ik hier uitspoken? Heel veel lezen, leren en hopelijk kennis maken met gelijk gestemde BMW fanaten die mij wat meer wegwijs kunnen maken. Voorlopig is mijn budget even op na de aanschaf van mijn beauty. Maar in de toekomst zit ik te denken aan de volgende aanpassingen: Angel eyes conversie, uitlaat van single pipe naar double, Sway bars, van de 18 inch velgen naar de originele 19 inch sterspaak velgen (sterspaak 199 in de velgen configurator op de BMW site) en mogelijk hem flash tunen. Tevens zou ik het leuk vinden om meets bij te wonen en te fotograferen maar vooral te filmen. Naast mijn liefde voor auto's mijn tweede grote liefde en daar wil ik meer mee gaan doen misschien in de vorm van een youtube kanaal ooit.
Hmmm, geloof dat ik alles wel nu genoemd heb en anders...tsja vraag maar raak
Oh en dit is hem