Jasper 320i High Executive 2008

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Xebion

Jasper 320i High Executive 2008

Bericht door Xebion » 26 okt 2015, 22:23

Naam: Jasper
Gebruikersnaam: Xebion
Regio: Midden-Nederland (omgeving Utrecht & Hilversum)
Welke BMW je rijdt: 320I High Executive uit 2008 :love:

Hoi :zwaai: ,

Sinds nu 3 weken mijn allereerste BMW in mijn bezit. Eigenlijk altijd al een grote fan van de 3 serie geweest en nu eindelijk 1 die van mij is :ja:

Zal even eerst wat over mezelf vertellen; Ben 30 jaar, werk als vormgever/Ontwerper en doe daarnaast Personal training geven in de fitness branche. Hierin ben ik nog steeds ook opleiding aan het volgen en wil zodra deze klaar zijn gedeeltelijk de overstap gaan maken en hier mijn eigen bedrijf in starten.

Mijn auto geschiedenis tot nu toe: 1994 Suzuki swift 1.6 GLS (omgebouwd en opgevoerd tot de versnellingsbak het begaf), Opel astra 1.6 16V uit 2000, en nog een Opel Astra uit 2009 (de eerste was gechipd, de tweede is volledig stock gebleven). Deze laatste is er uit gegaan voor mijn BMW ivm slechte zit en te veel km's. Paar jaar terug me rug zwaar geblesseerd en ik kan nog steeds niet te lang zitten in 1 houding maar in me BMW... nergens last van tot nu toe :) Gelukkig nergens last van tijdens het sporten of als ik maar bezig blijf :ja:

Wat kom ik hier uitspoken? Heel veel lezen, leren en hopelijk kennis maken met gelijk gestemde BMW fanaten die mij wat meer wegwijs kunnen maken. Voorlopig is mijn budget even op na de aanschaf van mijn beauty. Maar in de toekomst zit ik te denken aan de volgende aanpassingen: Angel eyes conversie, uitlaat van single pipe naar double, Sway bars, van de 18 inch velgen naar de originele 19 inch sterspaak velgen (sterspaak 199 in de velgen configurator op de BMW site) en mogelijk hem flash tunen. Tevens zou ik het leuk vinden om meets bij te wonen en te fotograferen maar vooral te filmen. Naast mijn liefde voor auto's mijn tweede grote liefde en daar wil ik meer mee gaan doen misschien in de vorm van een youtube kanaal ooit.

Hmmm, geloof dat ik alles wel nu genoemd heb en anders...tsja vraag maar raak :duim:

Oh en dit is hem :) MIjn beauty toen ik hem eindelijk kon ophalen :ja:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Jasper 320i High Executive 2008

Bericht door Bart70 » 27 okt 2015, 07:45

Welkom hier Jasper !

Mooi voorsteltopic :duim:

Je wagen ziet er goed uit ! Mooi dat je verstandig bent geworden en de overstap naar een BMW hebt gemaakt, de zit is idd erg goed en belangrijk in jouw geval dus.

Fotograferen en filmen lijkt mij ook onwijs leuk, ik heb helaas te weinig tijd om hierin te gaan verdiepen, maar je bent natuurlijk hartelijk welkom op de meetings die hier georganiseerd worden !

Je hebt ook enkele mooie plannen op het programma staan met de wagen, maar eerst maar even genieten dus :duim:

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier

Xebion

Bericht door Xebion » 27 okt 2015, 09:47

Bart70 schreef:Welkom hier Jasper !

Mooi voorsteltopic :duim: ...

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen....

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
Hoi Bart,

Dankjewel voor het aanpassen van topictitel :) en de leuke reactie, zal zeker een showroom aanmaken zodra ik gespiekt heb hoe de rest het gedaan heeft :duim:

Groet Jasper :zwaai:

BMWe46Mike

Bericht door BMWe46Mike » 27 okt 2015, 10:47

Welkom!!
Leuk, kom zelf uit Hilversum! wie weet zie ik je eens rijden.
Heb je al digitale snelheidsmeter op je instrumentenpaneel, leuke optie voor een e90!

Xebion

Bericht door Xebion » 27 okt 2015, 11:08

BMWe46Mike schreef:Welkom!!
Leuk, kom zelf uit Hilversum! wie weet zie ik je eens rijden.
Heb je al digitale snelheidsmeter op je instrumentenpaneel, leuke optie voor een e90!

Hoi Mike,

digitale snelheidsmeter?! Is dat mogelijk.... denk dat mijn lijstje zojuist met 1 item is verlengd :duim:

Welke kleur is je e90 325i? Dan kan ik kijken of ik je kan spotten (en anders als een malloot naar de verkeerde zwaaien :rolf: ) Kon namelijk alleen het voorstellen van jezelf en je 323 Cabrio vinden. Ook een wijs mooie wagen zeg!!

*edit: heb je gevonden :) Enorm mooi!

Groet Jasper
Laatst gewijzigd door Xebion op 27 okt 2015, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 27 okt 2015, 11:24

Spiek maar even bij de rest Jasper, ik zie hem vanzelf voorbij komen :duim:
Edit:
ik zie dat je de showroom al hebt aangemaakt :)

BMWe46Mike

Bericht door BMWe46Mike » 27 okt 2015, 11:47

Ja digitale snelheidsmeter is mogelijk!

Bedankt voor het kijken naar mijn showroom :).

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 27 okt 2015, 20:34

Welkom Jasper,

Mooie voorstel-topic :duimen:
Je wagen ziet er netjes uit, complimenten

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement:
25 oktober 5-serie meeting
1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Xebion

Bericht door Xebion » 27 okt 2015, 20:57

Hoi Mieske,

dank :duim: , zal de meeting agenda zeker in de gaten gaan houden :) bedankt ook voor de pm met de link naar de agenda, erg prettig :duimen: !

Groet,

Jasper
Laatst gewijzigd door Bart70 op 28 okt 2015, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 27 okt 2015, 21:08

Graag gedaan en goed om te horen :duimen:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”