Hierbij stel ik me even netjes voor zoals het hoort.
ik ben Bas, 33 jaar oud en woon in de omgeving van Arnhem en rij sinds gisteren een E46 320 touring.
Hiervoor een hele hoop auto's gehad, zal even een lijstje opnoemen van de laatste 4 jaar.
Bmw 316 e36
Audi A4 b5 1.8
Audi A4 b5 2.4
Audi A4 b5 1.8 avant
Audi A8 4.2 quattro
Volkswagen golf 1.9 tdi
en nu dan een BMW e46 320 Touring volledig M uitgevoerd.
Heb de laatste 3 jaar het Audiforum onveilig gemaakt, was daar een veelgeziene gast.
Heb zelfs zeer geslaagde meetings georganiseerd die altijd goed in de smaak vielen alleen heb ik daar nu uiteraard niets meer te zoeken
Nu ff over de "nieuwe" Beemer.
Zoals gezegd is het dus een e46 320 touring steptronic met M in en exterieur+onderstel, enigste wat ik mis zin de kuipstoelen, al weet ik niet of dat er bij hoort, heb meer verstand van Audi dan van BMW al zal daar waarschijnlijk snel verandering in komen;)
Zitten een paar leuke opties op zoals:
MF sportstuur
Regensensor
Autotelefoon
en weet ik het allemaal, ding is aardig afgeladen;)
De Beemer heeft een beetje aandacht nodig, interieur was een zwijnestal, echt te smerig om aan te raken en er zit wat schade aan hier en daar, voetpaneeltje stuk en bekleding van de achterbak is hier en daar kapot.
Exterieur heeft ook wat aandacht nodig, Voorbumper moet gespoten worden, zit wat roest aan een wielbakrand en bij de achterklep, ook moet het passagiersraam gemaakt worden, die werkt nu niet.
Ook mag ie wel even een beurtje hebben, kunnen wel een paar litertjes verse sappen in en de filters wil ik ook meteen vervangen uiteraard.
Al met al wordt het een leuk projectje maar daar ben ik niet vies van, het is mijn hobby
Nog even een paar foto's, zal binnenkort wel betere maken maar dan heb je vast een indruk van wat ik voor de deur heb staan: