Bas82's E46 320 Touring M uitgevoerd

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Bas82

Bas82's E46 320 Touring M uitgevoerd

Bericht door Bas82 » 28 jun 2015, 20:13

Hallo allen,

Hierbij stel ik me even netjes voor zoals het hoort.
ik ben Bas, 33 jaar oud en woon in de omgeving van Arnhem en rij sinds gisteren een E46 320 touring.

Hiervoor een hele hoop auto's gehad, zal even een lijstje opnoemen van de laatste 4 jaar.
Bmw 316 e36
Audi A4 b5 1.8
Audi A4 b5 2.4
Audi A4 b5 1.8 avant
Audi A8 4.2 quattro
Volkswagen golf 1.9 tdi
en nu dan een BMW e46 320 Touring volledig M uitgevoerd.

Heb de laatste 3 jaar het Audiforum onveilig gemaakt, was daar een veelgeziene gast.
Heb zelfs zeer geslaagde meetings georganiseerd die altijd goed in de smaak vielen alleen heb ik daar nu uiteraard niets meer te zoeken :whistle:

Nu ff over de "nieuwe" Beemer.
Zoals gezegd is het dus een e46 320 touring steptronic met M in en exterieur+onderstel, enigste wat ik mis zin de kuipstoelen, al weet ik niet of dat er bij hoort, heb meer verstand van Audi dan van BMW al zal daar waarschijnlijk snel verandering in komen;)

Zitten een paar leuke opties op zoals:
MF sportstuur
Regensensor
Autotelefoon
en weet ik het allemaal, ding is aardig afgeladen;)

De Beemer heeft een beetje aandacht nodig, interieur was een zwijnestal, echt te smerig om aan te raken en er zit wat schade aan hier en daar, voetpaneeltje stuk en bekleding van de achterbak is hier en daar kapot.
Exterieur heeft ook wat aandacht nodig, Voorbumper moet gespoten worden, zit wat roest aan een wielbakrand en bij de achterklep, ook moet het passagiersraam gemaakt worden, die werkt nu niet.
Ook mag ie wel even een beurtje hebben, kunnen wel een paar litertjes verse sappen in en de filters wil ik ook meteen vervangen uiteraard.

Al met al wordt het een leuk projectje maar daar ben ik niet vies van, het is mijn hobby :P

Nog even een paar foto's, zal binnenkort wel betere maken maar dan heb je vast een indruk van wat ik voor de deur heb staan:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Bas82 op 29 jun 2015, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
E46 320 Touring M pakket

Bart70
Contacteer:

Re: Bas82's E46 320 Touring

Bericht door Bart70 » 29 jun 2015, 06:58

Welkom hier Bas !

Mooi voorsteltopic !

Wagenpark is niets mis mee, ook je vorige wagens zijn niet verkeerd, vooral de A8 Quattro lijkt me niet verkeerd :devil:

Je interieur kan idd wel een beurt gebruiken.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, wat ik niet verwacht, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Tevens wijs ik je voor de volledigheid toch maar even op de zoekfunctie die we hier hebben, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic, maar dit is voor jou allemaal gesneden koek verwacht ik zo ;)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Bas82

Bericht door Bas82 » 29 jun 2015, 11:47

Die A8 was inderdaad een monster, alleen is zo'n wagen niet fatsoenlijk te rijden voor een gewone sterveling.
Gemiddelde verbruik was 1 op 5, en als ik enthousiast werdt liep het snel op naar 1 op 1, 1 op 2.
Heb met dat ding in een maand tijd bijna 1200 euro verstookt en toen was ik er wel klaar mee.
Hardstikke leuke wagen maar niet voor mij;)

Ben al druk bezig met schoonmaken van het interieur van de beemer, het leer is al zo goed als schoon en het stofgedeelte doe ik van de week in de avonduren, kan het met dit warme weer mooi uitwasemen.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 29 jun 2015, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
E46 320 Touring M pakket

Richel88

Bericht door Richel88 » 29 jun 2015, 12:20

Welkom!
Nette touring welke nog wat tlc nodig heeft :duim:
Interieur is idd een regulier interieur, geen sportinterieur (correcte benaming voor bmw kuipstoelen ;) ) kan achteraf altijd gemonteerd worden uiteraard..

Mocht je nog ideeën nodig hebben voor leuke opties horen we het wel :duim:
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Bas82

Bericht door Bas82 » 29 jun 2015, 13:17

Er zitten nog niet veel mod's in de pijplijn, eerst maar even zorgen dat ie netjes schoon wordt en dat ie er weer strak bij staat.
Qua opties is ie al redelijk compleet, enigste wat er niet op zit is navigatie maar dat gebruik ik toch nooit.

Wat ik wel wil doen is een oplossing zoeken voor de knipperlichten voor, hoe het er nu uit ziet vind ik niet mooi, steekt teveel af met de rest van de wagen, ook de zwarte nieren zijn niet echt mijn ding, misschien dat ik die weer omruil voor originele.

Verlagen hoeft niet, is me al laag zat en andere velgen komt misschien wel maar voorlopig nog niet want er zitten net nieuwe banden onder.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 29 jun 2015, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
E46 320 Touring M pakket

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”