Hallo beste BMW vrienden,
Als u met deze materie aan de slag gaat, onthoud dan echter een ding!
Vervang dan ook echt alle onderdelen van dit item!
De slangen zijn allen bros, en breken dan al zeer snel bij het los koppelen, wees ook echter bedacht op het breken van de aansluitingen van de aansluitende onderdelen.
Wees dus wel voorzichtig!
Ik zelf wip dan de vacuüm verdeelstuk boven op de motor even los, en dan kunt u beter bij de koppelingen, en zonder dat deze aansluitingen breken.
U dient dan wel alle O-ringetjes van rubber te vervangen.
Vergeet ook niet de O-ring voor de gasklep niet te bestellen, de gasklep dient ook uitgebouwd te worden.
Schoonmaken, helaas dat gaat niet, de onderdelen zijn supersoon gelast.
En vaak breken deze dus bij het vervangen ook van elkaar.
Dus los is los, en terug in elkaar krijgen, dat is er helaas niet bij.
Ik heb dus de onderdelen via Ebay gekocht in Duitsland, en zijn dus origineel.
Let dan vooral op de onderdeel nummers, want anders kan het wel eens zijn, dat het niet past.
Voor de juiste onderdelen, gaat u dan even naar de site van BMW Part Catalog.
Toets in de vakjes VIN code de VIN code van uw BMW in, dat zijn de laatste 7 karakters van het chassis nummer.
U krijgt dan de juiste onderdelen, en hun onderdeel nummers te zijn, met de prijzen ZONDER de BTW!
deze prijzen benaderen de dealer prijzen, als u uiteraard de BTW er bij optelt.
Dan weet u dus ongeveer wat u aan onderdelen kwijt bent, en dat is al erg welkom.
Onder aan de pagina, daar kunt u de taal veranderen in het Nederlands.
Rechts boven aan de pagina, daar kunt u de valuta veranderen in de NL valuta.
Gewapend met de onderdeel nummers, kunt u dus de juiste onderdelen kopen via Ebay, of bij de onderdelen leveranciers in NL.
In Duitsland zijn de onderdelen vaak goedkoper.
Vandaar dat ik dus alles bestel via Ebay, de onderdelen zijn dan verzekerd.
Ik betaal deze dan ook enkel en alleen met Paypal, dan is men extra verzekerd tegen verlies en oplichting!
U krijgt dan of de onderdelen geleverd, of uw geld terug, mooie zekerheid dus.
Vaak heeft u de onderdelen al met een dag of twee in huis, mooier en gemakkelijker, en goedkoper kan het niet.
Succes, met de bestelling, en de montage ervan.
Met vriendelijke groet,
Ad