Ik zelf kom uit Brabant ben een oldtimer (1979) en ben al van kinds af aan BMW gek in hart en nieren.
Zit al sinds jaar en dag op diverse autoforums te neuzen maar ben eigenlijk meer een lezer als een schrijver. Maar denk dat het misschien eens tijd is geworden om zelf ook een steentje bij te dragen en om de "knowledge" die ik heb opgebouwd door de jaren heen te delen zodat anderen er ook wat aan hebben. Maar moet er wel bij vertellen dat ik echt geen expert ben, voor de duidelijkheid.
Ben momenteel trotse eigenaar van een E39 530dA individual (Edition Sport) volledig M-Pakket en een BMW E30 325i Deutschland Edition (import)
Mijn auto geschiedenis is bizar lang en als ik alle merken ga opnoemen krijg ik hoogst waarschijnlijk een paar schoenen naar mijn hoofd geslingerd die op dit moment voor de open haard staan, wachtend op Sinterklaas. Maar dan krijgen diegenen ook geen cado's meer van de goedheiligman!
Ik doe ff een kleine gooi, doe voor het eerst mee aan schrijven op forums, dus weet niet of ik dit ooit nog kan editten, zoja dan zal ik op een later tijdstip een volledige lijst samenstellen. Is misschien ook wel leuk voor diegenen die ook ooit zo'n zelfde auto hebben gehad.
1e auto... 15 jr. en in het bezit van een Opel B Kadett bj. '79 (niet leuk, oninteressant en hoogst illegaal) toen wel heel leuk!!
18 jr. : Mercedes 300E bj. '87 (op die leeftijd ben je dan helemaal in de wolken)
Na nog een rits andere 2 en 4 wielers eindelijk mijn eerste BMW
Een bj '83 E30 323i en al snel gevolg door de snellere 325i en toen ik eenmaal de smaak goed te pakken had bijna alle 4, 6, 8 en 12 cilinders van BMW, de ///M modellen en natuurlijk de nodige sondermodellen zoals AC Schnitzer, Hartge en noem maar op.
Maar goed mocht het lukken en als ik me alles nog kan herinneren zal ik een updateje plaatsen. Hopen dat ik nu een fotootje kan plaatsen van wat er voor de deur staat en wat leuke babbels kan maken met medeforum leden

't is nu al vrij laat geworden, maar uiteraard volgen de sappige details van de BMW 's nog en natuurlijk heel wat foto's

Haa toch nog eentje gelukt

De favoriet... En tegelijk het zorgenkindje... De E30