Stel je eens een BMW voor....of 2 ///e39 530d///e30 325i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
showwulf

Stel je eens een BMW voor....of 2 ///e39 530d///e30 325i

Bericht door showwulf » 22 nov 2013, 04:29

Mede BMW vrienden, ik dacht laat ik het origineel houden en wil bij deze dan ook mijn BMW's voorstellen. We zitten tenslotte op een BMW forum en ik denk dan ook dat de bimmer's interessanter zijn dan ikzelf. Uiteraard zal ik mezelf ook een klein beetje voorstellen hoor (voor diegenen die het toch echt willen weten)

Ik zelf kom uit Brabant ben een oldtimer (1979) en ben al van kinds af aan BMW gek in hart en nieren.
Zit al sinds jaar en dag op diverse autoforums te neuzen maar ben eigenlijk meer een lezer als een schrijver. Maar denk dat het misschien eens tijd is geworden om zelf ook een steentje bij te dragen en om de "knowledge" die ik heb opgebouwd door de jaren heen te delen zodat anderen er ook wat aan hebben. Maar moet er wel bij vertellen dat ik echt geen expert ben, voor de duidelijkheid.

Ben momenteel trotse eigenaar van een E39 530dA individual (Edition Sport) volledig M-Pakket en een BMW E30 325i Deutschland Edition (import)

Mijn auto geschiedenis is bizar lang en als ik alle merken ga opnoemen krijg ik hoogst waarschijnlijk een paar schoenen naar mijn hoofd geslingerd die op dit moment voor de open haard staan, wachtend op Sinterklaas. Maar dan krijgen diegenen ook geen cado's meer van de goedheiligman!
Ik doe ff een kleine gooi, doe voor het eerst mee aan schrijven op forums, dus weet niet of ik dit ooit nog kan editten, zoja dan zal ik op een later tijdstip een volledige lijst samenstellen. Is misschien ook wel leuk voor diegenen die ook ooit zo'n zelfde auto hebben gehad.

1e auto... 15 jr. en in het bezit van een Opel B Kadett bj. '79 (niet leuk, oninteressant en hoogst illegaal) toen wel heel leuk!!
18 jr. : Mercedes 300E bj. '87 (op die leeftijd ben je dan helemaal in de wolken)
Na nog een rits andere 2 en 4 wielers eindelijk mijn eerste BMW
Een bj '83 E30 323i en al snel gevolg door de snellere 325i en toen ik eenmaal de smaak goed te pakken had bijna alle 4, 6, 8 en 12 cilinders van BMW, de ///M modellen en natuurlijk de nodige sondermodellen zoals AC Schnitzer, Hartge en noem maar op.
Maar goed mocht het lukken en als ik me alles nog kan herinneren zal ik een updateje plaatsen. Hopen dat ik nu een fotootje kan plaatsen van wat er voor de deur staat en wat leuke babbels kan maken met medeforum leden

Afbeelding

't is nu al vrij laat geworden, maar uiteraard volgen de sappige details van de BMW 's nog en natuurlijk heel wat foto's

Afbeelding
Haa toch nog eentje gelukt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De favoriet... En tegelijk het zorgenkindje... De E30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door showwulf op 22 nov 2013, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 530dA individual E39
BMW 325iA E30 Sondermodell/Deutschland Edition

Steekwoorden: Sondermodell-Sonderausstattung

BMWe46Mike

Re: Stel je eens een BMW voor....of 2 ///e39 530d///e30 325

Bericht door BMWe46Mike » 22 nov 2013, 08:35

Welkom

Mooie auto's!

Mr._T-Rex

Bericht door Mr._T-Rex » 22 nov 2013, 09:06

Welkom :duim:
Dat klinkt als een rits interessante bmw's wat je hebt gehad! Die post kun je zeker nog editten ;)
'05 M3 CS coupé - Showroom
'01 530i touring - daily

'02 330i M-tech II sedan - Sold
'95 328i M-tech coupé - Sold

showwulf

Bericht door showwulf » 23 nov 2013, 01:20

Mr._T-Rex schreef:Welkom :duim:
Dat klinkt als een rits interessante bmw's wat je hebt gehad! Die post kun je zeker nog editten ;)
Tnx jongens. Ik zal er eens rustig voor gaan zitten. Het mooiste zou natuurlijk zijn als ik ook foto's erbij kan vinden. Ik zal eens in de oude foto albums gaan neuzen en het een en ander proberen in te scannen
BMW 530dA individual E39

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 23 nov 2013, 01:26

Welkom! Mooie auto's en zeker je auto geschiedenis is interessant!
Post die gerust! :)

showwulf

Bericht door showwulf » 23 nov 2013, 02:07

BimmerBob schreef:Welkom! Mooie auto's en zeker je auto geschiedenis is interessant!
Post die gerust! :)
Ja... Het begint nu allemaal weer een beetje te dagen. Ik heb een ooit een BMW E34 M5 gehad, maar dan een AC-Schnitzer. Die had ik gekocht in Berlijn. Dat ding was toen al bijzonder, kan je nagaan wat zoiets nu teweeg zou brengen. Ik zou een moord doen om zoiets weer in handen te krijgen. Ik kan me nog herinneren dat ie een heel aparte kleur blauw was en iets van een 360 of 380pk had, dat was toen bijna ongekend. Het was een nurburgring uitvoering getuned door AC-Schnitzer. Wij hadden familie in Berlijn en een ritje Berlijn was met dat ding een 3,5 ... 4 uurtjes vliegen en dan was je er (in die tijd hè) ik heb het dan over 1997. Ritje Breda-Berlijn was toen iets meer als 700km. Goeie ouwe tijden
BMW 530dA individual E39

Dcreator

Bericht door Dcreator » 23 nov 2013, 14:47

Geweldige auto's gehad zo te horen!

En nu ook mooie BMW's in het bezit! :duim:

Ben helemaal weg van je e30 :love:

bellatorfortis

Bericht door bellatorfortis » 23 nov 2013, 17:22

hele leuke stel je voor...

en ik ben ook wel heel benieuwd naar de fotos

maar je huidige zien er ook echt niet verkeerd uit ( in nieuwstaat denk ik ?? )

have fun
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......

showwulf

Bericht door showwulf » 24 nov 2013, 05:44

bellatorfortis schreef:hele leuke stel je voor...

en ik ben ook wel heel benieuwd naar de fotos

maar je huidige zien er ook echt niet verkeerd uit ( in nieuwstaat denk ik ?? )

have fun
Nou, de E30 inmiddels wel. Daar zit €12.000,- in!!! Maar de E39 is een beetje mishandeld door zijn ouwe baasje en heeft een beetje liefde nodig... En een zak geld natuurlijk... Maar dat gaat hem niet worden! Ik heb hem nu een week of 3 volgens mij en het heeft me nu al zo'n €2400,- gekost en ik heb nog wel een paar tientjes te gaan eer ik hem heb zoals ie hoort. En dan wil je hem natuurlijk ook een beetje opleuken, velgjes, wat hebbe dingetjes en noem maar op. En dan is het al weer tijd voor de volgende onderhoudsbeurt. Jah.. En als autofreak moet je dan gelijk een half salaris inleveren. Maar zo mooi als de E30 zal ie waarschijnlijk nooit worden of hij moet het net zolang volhouden en net zo oud worden (dus 14 jaar opgesloten zitten in een verwarmde garage)
BMW 530dA individual E39

bellatorfortis

Bericht door bellatorfortis » 24 nov 2013, 12:41

haha

als je ergens die zak me geld vind kan je dan misschien de helft missen !!!
tja ik weet wat je bedoelt met hobby en half salaris !!! ( zit hier met het zelfde probleem ) alleen dan heb ik nog het probleem dat mn vrouwtje ook graag geld uit geeft !!!

zoals ze hier zeggen het komt met kruiwagens binnen en gaat me vrachtwagens er weer uit !!! pffff

maar succes met je renovatie project ;) wel jammer dat het achterstallig is !! maar heb er bij jou wel vertrouwen in
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”