bmw functie instellen
bmw functie instellen
goedendag ben vandaag langs de bmw dealer geweest om wat dingen op me auto te laten instellen zoals ramen kan open doen met sleutel alleen de monteur bij de bmw dealer zij dat
dat ie niet me auto in kon stellen omdat ik er een andere radio in heb gezet
in plaats van de originele bmw radio dat ie niet meer in de auto kan komen met de comp doordat de radio er op zit
klopt dat alvast bedankt
dat ie niet me auto in kon stellen omdat ik er een andere radio in heb gezet
in plaats van de originele bmw radio dat ie niet meer in de auto kan komen met de comp doordat de radio er op zit
klopt dat alvast bedankt
Re: bmw functie instellen
Dit zou kunnen kloppen als de radio verkeerd is aangesloten. Naar de oorspronkelijke radio gaat namelijk ook een I-bus draad en als deze is kortgesloten oid dan kom je idd niet meer in het systeem. Maar wel vreemd dat zaken als je ramen nog goed werken want deze gaan volgens mij ook over de i-bus..
BMW 318CI 2003 M-Technik II 
Zou kunnen idd.
Had een keer mijn Telefoon (BitII) eruit gesloopt, toen kon de dealer wel van alles lezen, maar weinig doen omdat het apparaat miste. Nadat ik er een bluetooth ULF in had gezet herkende het systeem weer een telefoon.
Wellicht had de oude radio eerst afgemeld moeten worden?
Groet,
Max
Had een keer mijn Telefoon (BitII) eruit gesloopt, toen kon de dealer wel van alles lezen, maar weinig doen omdat het apparaat miste. Nadat ik er een bluetooth ULF in had gezet herkende het systeem weer een telefoon.
Wellicht had de oude radio eerst afgemeld moeten worden?
Groet,
Max
Dit is inderdaad ook een mogelijkheid maar dit zou de dealer moeten kunnen oplossen door de software kompleet opnieuw te laden met de juiste configuratie'.
Ik weet niet of je de oude radio nog hebt anders zou ik deze toch gewoon even terugbouwen..
Ik weet niet of je de oude radio nog hebt anders zou ik deze toch gewoon even terugbouwen..
BMW 318CI 2003 M-Technik II 
-
Griffendahl
Zo niet, en je woont in de buurt dan heb ik wel een radio liggen die je eventueel tijdelijk kan lenen...
heb radio en telefoon op het stuur, als ik de telefoonknop indruk op het stuur dan komt er een bapaalde tekst op de radio. bv 1 klanten, 2 opwaarderen. hoe kan ik de tekst wijzigen? :* :*
Dat zijn de namen/servicenummers die op je sim staan geprogrammeerd, als 1e komen altijd de vaste nummers van de provider.
Je moet dus gewoon die entries van je sim deleten
Je moet dus gewoon die entries van je sim deleten
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"