Bij aanschaf wist ik dat er iets niet goed zou zijn, omdat de bak vol zat met schimmel. Dit heb ik allemaal weggehaald, maar na elke regenbui moet ik het water uit de ruimte waar het reservewiel ligt laten lopen.
Ik heb inmiddels het rubber vervangen, maar het helpt niet. Na een regenbui zit de kofferbak zo weer onder water.
De achterlichten sluiten niet helemaal aan op de chassis (het plastic, ik zal er morgen even een foto van maken). Ik heb al verscheidene originele achterlichten geprobeert, maar ze sluiten allemaal niet aan.
De auto lijkt een schadeverleden te hebben aan de achterzijde. Ik kan geen gaten of iets dergelijks vinden, op 1 roestplek na op de rand bij het rubber, maar daar kan het water niet vandaan komen.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? De BMW's van dit type hebben, naar wat ik weet, de kwaal dat er water in de kofferbak kan komen. Maar zover ik weet komt dat alleen door de rubbers van de achterlichten.
Heeft iemand enig idee? Ik word nu namelijk een beetje week van al dat water in de kofferbak...
Het gaat trouwens om een BMW 316i sedan uit 1996.