Ik ben in bezit van een 320i touring 2.2 6 cil. automaat.
Deze is ingevoerd.
Ik ben al weer een tijdje lid van het forum en moet nog steeds zeggen topppppppp.
Nu wil ik jullie mening wel is weten, ik heb gemerkt en ik denk velen hier, dat een bmw in nederland toch wel aardig aan de prijs is. Vandaar dat ik en meerderen toch de stap hebben genomen er 1 uit het buitenland te halen.
Maar... nu zit ik er aan te denken om de auto hier te verkopen levert automatisch toch wat meer euro,s op dan dat
ik er uiteindelijk voor betaald heb en dan er weer 1 halen van een jongere leeftijd.
Wat is jullie mening hierover.
gr klankie
Interpunctie aangepast. We zijn hier geen forum met taalzeikerds, maar een beetje interpunctie maakt het geheel zoveel leesbaarder. Gaarne daar in het vervolg iets meer aandacht aan besteden.
Siemi
Moderator
mening gevraagt
Re: mening gevraagt
Ik loop zelf ook met de gedachte om komende zomer de mijne in Nederland te verkopen en dan een andere weer aan te schaffen. Ik doe dat alleen niet om er van binnen te lopen.
Er zijn genoeg handelaren die het doen, goedkoop in Duitsland inkopen, teller terugdraaien en voor veel geld verkopen. Helaas kopen zulke handelaren slechte en goedkope autos waardoor je met een mooie en nette auto nooit mee kunt komen qua prijs. Nederlanders hebben de neiging de goedkoopste te willen.
Ik heb vroeger zelf ook aardig wat autos als hobby verkocht en de barrels verdiende ik aan en de mooie nette autos verloor ik op.
Mocht je het serieus van plan zijn, zet gewoon een advertentie op marktplaats. Bepaal vooraf je minimum prijs wat je er voor wilt hebben, en houd je daar aan! Hou er rekening mee dat er mensen komen om een schop tegen de banden te geven en je zonder te knipperen met de ogen de helft bieden van wat je vraagt. En dan boos zijn dat je het niet doet, want zij weten toch alles veel beter.
Er zijn genoeg handelaren die het doen, goedkoop in Duitsland inkopen, teller terugdraaien en voor veel geld verkopen. Helaas kopen zulke handelaren slechte en goedkope autos waardoor je met een mooie en nette auto nooit mee kunt komen qua prijs. Nederlanders hebben de neiging de goedkoopste te willen.
Ik heb vroeger zelf ook aardig wat autos als hobby verkocht en de barrels verdiende ik aan en de mooie nette autos verloor ik op.
Mocht je het serieus van plan zijn, zet gewoon een advertentie op marktplaats. Bepaal vooraf je minimum prijs wat je er voor wilt hebben, en houd je daar aan! Hou er rekening mee dat er mensen komen om een schop tegen de banden te geven en je zonder te knipperen met de ogen de helft bieden van wat je vraagt. En dan boos zijn dat je het niet doet, want zij weten toch alles veel beter.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
klankie
Ik weet het. Ik heb het gehad met de vorige auto maar ging toch weg voor de prijs die ik wou.
Maar het gaat mij ook niet om om er rijk van te worden, maar kan op deze manier toch weer een wat jongere auto rijden.
Daar ik werkelijk kan aantonen dat de km-stand exact is zal het hopenlijk niet zo.n probleem zijn.
Ik ben toch wel benieuwd hoe ze er hier over denken.
Ik heb achteraf toch spijt dat we geen 330ix gekocht hebben.
Interpunctie aangepast. We zijn hier geen forum met taalzeikerds, maar een beetje interpunctie maakt het geheel zoveel leesbaarder. Gaarne daar in het vervolg iets meer aandacht aan besteden.
Siemi
Moderator
Maar het gaat mij ook niet om om er rijk van te worden, maar kan op deze manier toch weer een wat jongere auto rijden.
Daar ik werkelijk kan aantonen dat de km-stand exact is zal het hopenlijk niet zo.n probleem zijn.
Ik ben toch wel benieuwd hoe ze er hier over denken.
Ik heb achteraf toch spijt dat we geen 330ix gekocht hebben.
Siemi
Moderator
-
Griffendahl
Ik heb er ook wel over gedacht maar ten eerste is mijn huidige auto echt prima en zou ik die niet willen missen en heb ik daarnaast niet het budget het met nog een auto erbij te doen en tevens zou ik voor de periode tussen mijne verkopen en een nieuwe kopen weer omhoog zitten met vervoer...
Als dat echter geen bezwaren zijn... Waarom zou je het dan niet doen ? Raak je je auto niet kwijt voor wat je in je hoofd hebt blijf je er lekker in rijden.
Als dat echter geen bezwaren zijn... Waarom zou je het dan niet doen ? Raak je je auto niet kwijt voor wat je in je hoofd hebt blijf je er lekker in rijden.
het zal altijd wel een touw-trekkerrij zijn, en blijven. van nee 20k, nee dat is me teveel, 18k dan neem ik hem mee.. nou, die 2k.. pff, koop dan een auto naar je buget. 
//.00.-// > /.-////.-///.-
Je moet alleen wel reeel blijven. Voor die uit het voorbeeld van 330dM lijkt me 23k inderdaad een beetje aan de hoge kant. Ook heeft ie een advertentie waarin dingen staan die ik niet op de interieurfoto weer vind. Dat geeft kopers onderhandelingsruimte.....
Hier vind je een uitgebreid topic van iemand die zijn A3 (uit duitsland) met winst in NL probeerde te verkopen.
Hier vind je een uitgebreid topic van iemand die zijn A3 (uit duitsland) met winst in NL probeerde te verkopen.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.