Kenny f36 418d gran coupe

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Kennyrts

Kenny f36 418d gran coupe

Bericht door Kennyrts » 04 jun 2020, 12:39

Kenny Geerts
418d gran coupe 2016 f36
Diest (vl-br, België)
Kennyrts

Had in het verleden al een 318 coupe, echt verliefd gebleven op deze wagen ondanks de motorproblemen waardoor ik hem toen ook verkocht heb voor onderdelen. Dan een tijdje met Vw touran gereden omdat we een gezinswagen nodig hadden met grote laadruimte. Nu de kids wat ouder zijn, 3 en 6, toch op zoek gegaan naar een sportief model waar ook zij plaats in hebben. Kwamen al snel bij de knappe 4reeks gran coupe uit. Vorige week eindelijk eentje gevonden dat aan de voorwaarden voldeed. Zaterdag gaan halen en voelde me meteen 15 jaar jonger. Wat een genot, dat ik bij vw verloren was, om mee te rijden. Mn dochters zijn ook blij, willen elke keer met de "coole auto" mee rijden. Al zeg ik het zelf, hij ziet er lekker strak uit.

Ben op dit forum uitgekomen toen ik naar wat info aan het zoeken was ivm dashboard e.d.

Er zijn een aantal dingen die ik wil aanpassen aan de wagen maar geen grote veranderingen omdat hij zo al lekker is. De ruiten tinten al zeker,info welkom. Miss de 6wb dash, carbon interieurlijsten en de ambilight middenconsole installeren. Maar dat wordt even sparen :D

Afbeelding

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Kenny f36 418d gran coupe

Bericht door Bart70 » 04 jun 2020, 15:19

Welkom hier Kenny,

Mooie wagen :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”