Mijn naam is Nick en ik kom uit het hoge Noorden. Momenteel ben ik in het bezit van een prachtige witte BMW 114i uit 2013, met (jawel...) 221pk. Heerlijke koppel en lekker vlot
1. Storing "Aandrijving - Beheerst voortrijden..."
Dit probleem zat hem in een (vermoedelijk) defecte bobine. Ik heb uit voorzorg alle vier de bobines vervangen, zodat deze storing hopelijk verdween. En ja, gelukkig was dit snel opgelost na het vervangen van de bobines. Volle vaart weer vooruit!
2. Olielekkage rechtsvoor bij het blok
Tot mijn grootste schrik kwam ik er achter dat er best wat olie lekte rechtsvoor bij het blok. De auto is gelijk, na zijn grote beurt, bij de dealer op de brug geïnspecteerd, waarbij geconstateerd werd dat het magneetventiel (nokkenasklep) lekte. Ik heb uiteindelijk zelf het magneetventiel vervangen, waarna de olielekkage verholpen was
Afijn, let's talk about the good stuff. Hieronder een lijstje met updates en improvements voor de bimmer:
- M-voorbumper
- M-achterbumper
- M-sportstuur
- M-versnellingspook
- M-instaplijsten
- Alcantara sport interieur
- Verlagingsset Bilstein/Eibach
and more...
M-voorbumper gespoten en gemonteerd. Het logo en de koplampsproeiers zijn onderweg.

Alcantara sport interieur. Super fan van deze bekleding en de stoelen zitten erg lekker en comfortabel.

Meer foto's en informatie volgen!