Mousman 320i 2006

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Mousman

Mousman 320i 2006

Bericht door Mousman » 27 dec 2018, 16:48

Hoi mederijders.
Ik ben Gerard Vree en ben 61 jaar en al 37 jaar getrouwd en vader van 2 dochters en 4 kleinderen en ben een technisch ingesteld persoon.
Heb 4 motoren en als hobby verbouw ik deze ook.

Als jonge vent mocht ik in de 80e jaren al in een BMW 2002 rijden voorzien van een gasinstallatie wat mij toen zeer goed bevallen is en veel aan gesleuteld heb.
Na die wilde tijd overgegaan op Volvo en mercedes en ben ik weer overgegaan op BMW 116i en sinds kort op een 320i uit 2006.
De 116i beviel prima maar als je kleinkinderen hebt is de ruimte wel beperkt en aangezien we niet veel km rijden is de keuze gevallen op de 320i uit 2006 met 183000 km op de teller en voorzien van nieuwe ketting en klepseals.
Het betreft een import auto en nieuw kenteken heeft in midden 666 wat schijnbaar nr van de duivel is dus hou mijn hart vast.
Luxe uitvoering met pano e,d
Hoop op dit forum veel kennis te vinden en zal ook mijn kennis willen delen met de mede leden.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Mousman 320i 2006

Bericht door mieske90 » 28 dec 2018, 14:03

Welkom Gerard,

Slimme keus om weer voor een BMW te gaan :duim:
Een 2002 was een leuke wagen om mee te beginnen in die tijd :ja:

Heb je toevallig ook foto's van je wagens?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”