Brabus - E60 M5 - fout code:P0463

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Brabus

Brabus - E60 M5 - fout code:P0463

Bericht door Brabus » 06 aug 2018, 16:12

Beste Forumleden,

Dit is de eerste keer dat ik iets van een topic aanmaak. Alvast mijn excuses voor de eventuele fouten.
Ik ben een hobbiest en fix graag bijzondere auto's met wat storingen. Meestal lukt het en heel vaak ook bijna.
Heb nu een BMW M5 uit 2005 aangeschaft. Ben erg blij mee. Alleen sinds kort komt er een P0463 foutmelding.
Welke in houd Fuel level sensor A circuit high. Volgens mij betekent dat iets met de vlotter sensor. De benzine meter staat ook helemaal onderaan en lampje brand ook.
Weet iemand welke kant die sensor bedoeld wordt. De bestuurderskant of de passagierkant?

Alvast bedankt voor de reacties.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Brabus - E60 M5 - fout code:P0463

Bericht door mieske90 » 10 aug 2018, 09:25

Welkom op het forum,

Dit is het voorstel gedeelte, hier is het de bedoeling dat je je eigen voorstel.
De vraag over je foutcode kun je het beste in de desbetreffende subforum stellen.
Daar zul je eerder een reactie krijgen als hier.

Foto's zijn hier altijd welkom ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”