Foto's zei je? Vooruit:

Heb 'm nu een aantal maanden en al 't een en ander mee gehad:
Van achter aangereden: Bumper is licht beschadigd
Lekkage, achterbank helemaal nat. Oorzaak gevonden en hersteld (flinke deuk in het metaal waar het rechterachterlicht doorheen steekt, dus was niet geseald)
Vering rechtsachter kraakt als een gek, maar wordt 24ste door Gijsbertsen in Odijk binnenkort hersteld.
Winterbanden geinstalleerd (driften in de sneeuw gaat een fractie moeilijker nu)
remvloeistof vervangen, want noodzakelijk onderhoud
Linkerspiegel vervangen voor een nieuwe, want oude was los
Binnenkort: remschijven en blokjes voor vervangen. Ga ik lekker zelf doen, want is geen moeilijke klus. Ga er heerlijk mijn tijd voor nemen, want 't voelt goed om voor m'n autotje te zorgen
Kruskaspoelie en multiriem vervangen (want poelie vertoont haarscheurtjes) (is dit een moeilijke klus?)
keerkringetje van de versnellingsbak worden binnenkort vervangen door gijsbertsen
Rubbers stabilisatorstang voor worden vervangen, want die kraken
Voorgloeimodule vervangen (twijfel of ik dit moet doen, want nergens last van. Auto start met stevige kou direct)
Roetfilter reiningen (maar is voorlopig waarschijnlijk niet nodig, want geen melding bij 't uitlezen)
Waarom heb ik mezelf aangemeld? Puur voor de kennis die hier aanwezig is. Werd eigenlijk ook wel een keer tijd, want ik ben eigenlijk voornamelijk een lurker.
Oh ja, nog iets: Gisteren bij Richard van bmwtweaks geweest om het bekende airbag lampje te verhelpen door 'detectie pasagiersstoel (oid) uit te zetten, want stoelmat sensor is defect. Hele coulante en aardige gozer, want hij heeft heel erg zijn best gedaan, maar mijn auto is van van de 20 die hij heeft getroffen waarbij 't wegcoderen van deze fout niet lukt