Aoks E91 2011

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Aoks

Aoks E91 2011

Bericht door Aoks » 25 mei 2016, 20:21

Hallo allen!

Ik ben Auke, op het forum als Aoks en ik woon in Amersfoort.
Sinds kort eigenaar van een BMW 320d E91 uit 2011. Grote hobby is de motor, maar sinds de aanschaf van de BMW maakt het autorijden een stuk plezieriger, zelfs leuk!
Ik ben lid geworden omdat ik een voertuig graag wil 'leren kennen' en wil horen wat de mogelijkheden zijn bij onduidelijkheden, reparaties, efficientie etc. Waarschijnlijk kan de auto meer dan ik weet.

Groet! Auke

Afbeelding

Ovanjole

Re: Aoks E91 2011

Bericht door Ovanjole » 25 mei 2016, 22:31

Hey Auke,

Welkom op het forum. Als je veel over je auto wilt weten ben je hier op het juiste adres, ook voor info over onderhoud of als je een keer pech hebt en een onderdeel is stuk. Alles kom je eigenlijk hier te weten als er BMW op staat haha.
nog plannen met je auto? of hou je hem standaard?
Ook vet dat je een motor hebt, wat rij je? ben wel benieuwd, mag je ook best een fotootje van posten hoor :gekdoen: Ik heb helaas mijn motor net een paar maandjes geleden verkocht ivm met een kleine die op komst is, mis het toch wel hoor...

Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets op het forum, rechtsboven zit de zoekfunctie.

ik wens je veel plezier in je BMW en veel veilige km's toe!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 26 mei 2016, 20:05

Welkom Auke,

Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Wat voor leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Aoks

Bericht door Aoks » 27 mei 2016, 09:03

Dank voor het welkom!

Ik heb de auto nu 3 weken in bezit, hij is nog standaard en ik heb altijd wel dingetjes in mijn hoofd om te veranderen. Echter is het wel een auto voor vooral woon/werkverkeer. Zo is het met de motoren ook gegaan en die zijn uiteindelijk allen 'bijgewerkt', met ander uitlaatje, luchtfilter, herschreven brandstof management etc.
Circuitrijden is me met de motor niet onbekend, heb op Assen, Zandvoort, Nordschleife meerdere malen gereden en 2 jaar terug met een oude BMW 5-serie op Spa Franchorchamps. Spa is een fantastisch circuit, de auto toen bagger.

Verder houd ik op de een of andere manier altijd wel van 'wit licht' qua verlichting. De motoren hebben/hadden altijd xenon ingebouwd. Dit vind ik voor de BMW een te duur grapje om achteraf in te bouwen. Ik zit wel aan LED's te denken voor de Angel Eyes en evt ook de dimlichten.
Verder ook wel praktische zaken, misschien wil ik nog verduisterde ramen of zo'n zonneschermpje voor de passagiers achter. Ben net vader geworden (motor de deur uit? :nee: ) en het kleine mannetje zit vaak direct in de zon.
Verder nog Bluetooth installeren, zal binnenkort even een topic in het juiste deel starten.

Ik zal niet te veel spammen met de motor, maar hier vind je een fotootje Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”