Leo E39 525d

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
leotheyoung

Leo E39 525d

Bericht door leotheyoung » 07 jan 2016, 16:56

Dag Forum,

Mijn naam is Leo en sedert enkele jaren de gelukkige bezitter van een BMW uit 2001. Over enkele maanden precies 15 jaar oud. Wat een plezier kan je hebben van zo'n wagen, die met zijn 313000 km op de teller nog jaren mee kan!

Mijn BMW is nog altijd in zeer goede staat maar vergt (en verdient) wel de nodige zorg, vandaar dat ik erg blij ben met dit forum. De hoeveelheid informatie, kennis en kunde op het forum is enorm. Dank aan allen die er aan bijdragen, de administrateurs, de moderatoren en de leden!

Met vriendelijke groet,

Leo

Bart70
Contacteer:

Re: Leo E39 525d

Bericht door Bart70 » 08 jan 2016, 08:08

Welkom hier Leo !

Yessssss, weer een 5 serie er bij hier :gekdoen: 5 serie rules ;)

Dank voor de complimenten ! Heb je ook fotootjes van je wagen, daar zijn we namelijk gek op hier :ja:

Die kilometerstand zou ik me inderdaad geen zorgen over maken, daar kan nog veel meer bij !

Het zijn inderdaad erg fijne wagens, van horen zeggen dan ;)

Tevens nodig ik je meteen maar uit voor 24 april

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Leo E39 525d

Bericht door mieske90 » 08 jan 2016, 23:11

Welkom Leo,

Bedankt voor je compliment, we doen ons best ;)

Wow mooie kilometerstand, hopelijk haal ik die kilometerstand ook met mijn wagen

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”