Graag wil ik me hierbij even voorstellen op het forum,
Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een BMW E61 530XI
Helaas zijn er wat kleine dingen die ik wil veranderen , mogelijk kunnen we elkaar hiermee helpen
- Afneembare trekhaak maken
- sportuitlaat vervangen door origineel
Groetjes Lennart
Lennart E61 530XI Touring
Re: Lennart E61 530XI Touring
Wekom hier op BimmerPortal Lennart !
Yessssss, weer een 5 serie er bij hier
5 serie rules
Kun je misschien iets meer vertellen over jezelf en de wagen ?
Voor het plaatsen van foto's kun je even een kijkje in dit topic
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Tevens nodig ik je meteen maar uit voor 24 april
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en veel plezier hier op het forum
Yessssss, weer een 5 serie er bij hier
Kun je misschien iets meer vertellen over jezelf en de wagen ?
Voor het plaatsen van foto's kun je even een kijkje in dit topic
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Tevens nodig ik je meteen maar uit voor 24 april
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en veel plezier hier op het forum
-
lennarthouben
Hierbij ook een foto , het is geen geweldige kwaliteit maar betere volgen.( als het uploaden is gelukt...)
In het verleden een Passat variant 3bg 1.8T gehad
Verder woon ik in midden limburg , 23 jaar en een echte station liefhebber
De auto heb ik pas een paar dagen, ben nog volop op ontdekkingsreis in de auto, er zullen vast nog wel vragen komen.
Hartelijk dank ook voor de uitnodiging.

In het verleden een Passat variant 3bg 1.8T gehad
Verder woon ik in midden limburg , 23 jaar en een echte station liefhebber
De auto heb ik pas een paar dagen, ben nog volop op ontdekkingsreis in de auto, er zullen vast nog wel vragen komen.
Hartelijk dank ook voor de uitnodiging.

Het was niet helemaal goed gegaan Lennart, je moet de direct link kopiëren, ik heb hem er even in gezet voor je
Mooie wagen, overigens spreken we van een Touring bij BMW
En daar ben ik toevallig ook een fan van
Dikke wagen voor je 23 jaar hoor !
Spit maar lekker het forum door, staan genoeg interessante dingen hier maar kijk wel uit, voor je het weet heb je een heel lijstje met dingen die je aan de wagen wilt doen
Mooie wagen, overigens spreken we van een Touring bij BMW
Dikke wagen voor je 23 jaar hoor !
Spit maar lekker het forum door, staan genoeg interessante dingen hier maar kijk wel uit, voor je het weet heb je een heel lijstje met dingen die je aan de wagen wilt doen
dikke bak!