Joy BMW 325 E46

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
eg4vtec

Joy BMW 325 E46

Bericht door eg4vtec » 29 nov 2015, 19:17

Hallo ,
Ik ben Joy en ben sinds gisteren in het bezit van een BMW 320 E46 uit 2001
Ben zelf helemaal nieuw hierop het forum en nog helemaal onbekend met BMW's

We hebben gekozen voor de Bmw omdat ik dit altijd al erg mooi gevonden heb sinds ik klein was .
Mijn vrouw is nu bezig met haar rijbewijs en de auto zal dan ook merendeels door haar bereden worden
en dienen als mijn daily
We hebben deze auto kunnen overnemen van een vriend die nu overstapt op een e91
Afbeelding

Wat specs van de BMW
-Full option (excutive ?)
-18 inch Racing dynamics velgen
-M3 replica voorbumper
-Mistlampen
-Spoiler
-Verlaagd op veren

Zelf ben ik helemaal gek van honda en rij ik een '95 Civic EG Silverstone (Laussana green pearl) waar ik een
B16a2 met S4c bak in geswapt heb met veel leuke goodies ! goed voor zon 180/185pk en strakke wegligging
en ben op dit moment bezig met een volledige wiretuck en nu de bmw er is mag gaat het interieur eruit en zal er wat gewicht bespaard worden !De Civic is van buiten volledig orgineel en staat op replica mugen MF10l velgen
Afbeelding
Helaas heeft de bmw mijn b20vtec of b18c4 plannen in de war gestuurd voor de komende jaar.
maar wie weet mischien valt de staatsloterij gunstig :tong:

Heftige plannen met de Bmw zijn er niet en gaan er waarschijnlijk ook niet komen.
hou hem graag oem en hoop zelf niet door te slaan met upgrades etc want dat is niet de bedoeling
met dit luxe beestje

Wat er nog wel aangedaan moet worden :
Motorkap is iets dof uitgeslagen doordat er KVS tegen de binnenkant van de motorkap gekomen was,ga dit proberen te verhelpen met de polijstmachine en anders word die gespoten.

Spoiler zal opnieuw gespoten moeten worden

Velgen hebben minmaal borduurschade ,ga dit opknappen als de vrouw al een poos in de auto heeft gereden

A stylen vervangen deze zijn uitgelubbert en heb er nieuwe bijgeleverd gekregen.

En wil graag kijken of ik de Bussines radio op een of andere manier kan voorzien van een USB of Aux module.

enkele kapjes/interieurs panelen vernieuwen.

Hoop hier veel te mogen leren kwa bmw,s en via deze weg wat onderdelen te kopen

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Joy BMW 325 E46

Bericht door mieske90 » 29 nov 2015, 21:31

Welkom Joy,

Je hebt een mooi E46, maar full option is een riskante uitspraak hier ;)

Mooi foto's van je wagen zijn altijd welkom.

Je zult hier genoeg informatie en onderdelen voor je wagen.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

eg4vtec

Bericht door eg4vtec » 30 nov 2015, 07:10

Dank u wel voor de hartelijke welkom !

had echter nog een foutje gemaakt het is geen 320 maar 325 !
Stom stom

Het is nog erg wennen met de afkortingen etc

Dacht idd dat deze full option was maar ik mis idd nog wat kleine opties zag ik in de handleiding.
echter zitten de meest belangrijke functies er wel op oa
-Sportstoelen die met knopjes verstelbaar zijn en een memoryknop hebben
-Blindering achter
-Semi manual schakelen
-Goed geluidssysteem
-enkele opbergvakjes zo te zien
-spiegels die naar binnen toe vouwen en met een knopje verstelbaar zijn
-mistlampen
-Binnenspiegel die automatische dimt
-Regensensor
-Parkeer sensoren
-Ramen achter kunnen op en dicht met de knop
-halfleren stoelen
-airbags rondom
-Airco/climate control

en vast nog wel iets

Ieder geval heeel veel meer luxe als de EG4 !
Gisteren nog een lange snelweg rit gemaakt in de storm en viel me op dat de auto zich mede door zijn gewicht erg stabiel houd !

enkel viel me het benzine verbruik ook op ,deze lust een slokje meer als ik zelf 8)

Gisteren ook een brief gevonden dat de auto terug moet naar BMW voor het gratis verwisselen van de airbag sensor.

Groetjes en bedankt !

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 30 nov 2015, 08:02

Welkom hier Joy !

Mooi exemplaar ! Je Civic mag er ook wezen, ook al ben ik geen fan daarvan ;)

Full options zijn heeeeeel erg zeldzaam, er zijn namelijk ontzettend veel opties kogelijk in de BMW's, maar goed uitgerust is hij zeker :duim:

Ik heb je topwictiel ook bij je erste post even aangepast, anders blijft hij overal op 320 staan ;) Tevens heb ik even je naam toegevoegd, dat wordt altijd op prijs gesteld.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen ;)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”