Hey allemaal , ik ben roy 22 jaar nieuw op het forum maar een ongelofelijke bmw fanaat, heb er op dit moment meerdere en werk als schadehersteller bij een bmw dealer
Het begon allemaal met m'n 1e bmw, een e90 320i uit 2005 met 64 op de klok toen ik hem kocht, was toen vrij standaart op leer na (geen sensatec) gekocht en België direct ingevoerd naar nl en toen aan het verbouwen gegaan, full origineel m-pakket omheen gezet 335d uitlaat vanaf het spruitstuk, sport leder interieur ingezet dak zwart gespoten originele xenon koplampen erin shadow line lijsten erop 20" M5 velgen enz.
Na een jaartje rijden en 25xxxkm verder heb ik van deze auto 4 maanden geleden afscheid genomen omdat ik de beslissing heb gemaakt om diesel te gaan rijden en een grotere auto (e91)
Heb in de tussentijd nog 3 auto's gekocht die ik nu heb staan maar deze zijn puur voor de handel
Namelijk:
E60 520d 2006 met een m-pakket fabrieksaf
E87 118d 2006 met naderhand geplaatst m-pakket
E46 318ci 2001
Rij op dit moment tijdelijk met de e46 omdat de andere 2 nog een Belgisch kenteken hebben en ben ondertussen op m'n gemak op zoek naar een e91 330d of liever een 335d om voor vast mee te gaan rijden, dus heeft iemand nog zoiets staan in nette staat en schappelijke kilometers bied maar aan
Mvg roy
Roy E46 zoekende naar een E91
Roy E46 zoekende naar een E91
Laatst gewijzigd door Bmw-335d op 11 nov 2015, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
E46 318ci
E60 520d
E87 118d
E60 520d
E87 118d
- jwbakkenes
Re: Roy E46 zoekende naar een E91
Welkom Roy, foto's van de E46 zijn altijd welkom.
Foto's van eerdere auto's natuurlijk ook.
Foto's van eerdere auto's natuurlijk ook.
Welkom hier Roy !
Foto's zijn hier altijd zeer welkom
Het virus zit in ieder geval goed genesteld bij je zo te lezen
Veel succes met de zoektocht !
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topwictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
Foto's zijn hier altijd zeer welkom
Het virus zit in ieder geval goed genesteld bij je zo te lezen
Veel succes met de zoektocht !
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topwictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Roy,
Een echt BMW liefhebber
Succes met de zoektocht naar jou ideale E91
Over foto's zal ik zwijgen
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je BMW's een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Een echt BMW liefhebber
Succes met de zoektocht naar jou ideale E91
Over foto's zal ik zwijgen
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je BMW's een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Bedankt voor de fijne reacties ! Als iemand mij kan vertellen hoe je foto's fatsoenlijk post op het forum zal ik mijn showroom en ex-rides ook een toevoegen
Groetjes!
Groetjes!
E46 318ci
E60 520d
E87 118d
E60 520d
E87 118d
- mieske90
- BimmerPortal Team
Ik zou deze topic even doorlezen
viewtopic.php?f=698&t=9390