FamilyMan - op zoek naar E61 Diesel

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
FamilyMan

FamilyMan - op zoek naar E61 Diesel

Bericht door FamilyMan » 11 jul 2015, 21:21

Nog nooit een BMW gehad maar nu op zoek naar een mooie E61 diesel. Momenteel rij ik in een A6 Avant diesel maar ik wil dat strakke sturen en mooie geluid van een 6 in lijn wel eens gaan beleven.
Vandaag heb ik gereden in een 530D, eerste indruk was goed. Complete auto al vond ik de comfortstoelen een beetje te veel van het goede qua stelmogelijkheden. En wat me echt opviel is dat er geen bekerhouders in de auto zaten. Ik gebruik die dingen echt elke dag en heb op dit forum al gelezen dat je ze niet makkelijk achteraf kan inbouwen.
Ik ga me goed inlezen hier en ik hoop dat ik snel van het Marktplaats gedeelte van de site gebruik kan maken.

Bart70
Contacteer:

Re: FamilyMan - op zoek naar E61 Diesel

Bericht door Bart70 » 12 jul 2015, 10:37

Welkom hier.....!

De bekerhouders zijn vrij eenvoudig achteraf in te bouwen hoor, ff dashboard omwisselen en klaar :devil:

Maar een 530D is wel een goede keuze, en er zijn er vast velen waar ze al wel inzitten.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben hierbij, stuur dan even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Verder wens ik je natuurlijk veel succes met je zoektocht :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: FamilyMan - op zoek naar E61 Diesel

Bericht door mieske90 » 13 jul 2015, 18:39

Welkom op het forum,

succes met je zoektocht naar jou ideale wagen.
over de E61 weet ik niet heel veel vanaf, daarvoor moet je bij Bart hierboven zijn ;).

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”