Ronald E61 535D 2008

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
big R

Ronald E61 535D 2008

Bericht door big R » 01 jun 2015, 13:25

hoi mijn naam is ronald en bezit sinds een week een bmw 535d uit 2008, altijd al een wens geweest na diverse 5 series, o.a. 520, 523, 528, nu toch een diesel maar wel een snelle dus is het de 535d geworden, mijn laatste 2 auto's waren dan wel geen bmw maar een ford f150 raptor, ook een beest van een auto, maar onmogelijk om er mee in nederland te rijden, te breed te lang, zuipen en ga zo maar door. dus weer terug op het oude merk... en hoop er nog jaren in te vertoeven
groetjes uit hellevoetsluis

ronald

Bart70
Contacteer:

Re: Ronald E61 535D 2008

Bericht door Bart70 » 01 jun 2015, 14:30

Welkom hier Ronald !

Yesss, weer een E61 er bij hier :duim:

Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier ! Kijk even in dit topic voor een uitleg hierover.

Zo'n Raptor is natuurlijk erg gaaf, maar zoals je al schrijft, niet erg handig hier in Nederland :nee:

Heb je nog plannen met de wagen ?

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zsm proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast om het overzicht te behouden hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Ronald E61 535D 2008

Bericht door mieske90 » 01 jun 2015, 19:27

Welkom Ronald,

haha ja zo'n raptor is zeker een bruut ding, maar inderdaad niet geschikt voor de Nederlandse wegen :rolf:

maar mooie bmw-geschiedenis, echt een 5-serie-man :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”