Ik ben 20 jaar en studeer elektrotechniek middenkader engineering, of zo iets. Mijn eerste auto was een golf 3 die van mijn moeder was geweest, om eerlijk te zijn heb ik daar de meeste schik mee gehad en niet omdat het zo'n goede auto was maar puur voor het spelen. Het maakte namelijk allemaal niet zo veel uit bij die auto. Zo heb ik een keer diesel in het ruiten vloeistof reservoir met een slangetje naar me uitlaat, ooh roken dat die deed
Toe heb ik een echte auto gekocht ( op de motor na dan ) een BMW e46 318i uit 2001 was een mooi en nette auto, helaas heb ik er niet lang van kunnen genieten want een half jaar later heb ik er een ongeluk mee gehad ( niet omdat ik aan het scheuren was maar gewoon echt een ongeluk). Toen heb ik tijdelijk in een Nissan almera en later een volvo rond gereden. Dit was niks vergeleken met de BMW dus heb ik 3 maanden later een e46 coupe 318 facelift gekocht.
Ik ben er zeer tevreden mee heb er al wel wat werk aan gehad maar ja dat is hobby. Zo heb ik onder andere vervangen:
carterpan pakking
schokbrekers ( ooit gekocht voor die oude 230 euro, ooh zo'n buikpijn gehad vooral omdat ze helemaal niet zo duur hoeven te zijn)
rubbers van de vanos
nieuwe stel motor
nieuwe rubbers op het olie filter huis
carter ontluchting
wiellager ( die is niet zo versleten door de vele kilometers denk ik
pilot Xenon 6000K
2 din inbouw navigatie
To do :
Velgen met M6 look
geperforeerde schijven voor
grotere remklauwen voor
supercharger
elektrisch verstelbare stoelen met stoelverwarming
andere einddemper
achterramen licht blinderen
M voorbumper
Dat was het wel zo'n beetje.
PS: dit zijn dingen die ik ooit zou willen doe of dat ze ooit komen
foto van deze e46 komen nog want heb eigenlijk nog geen foto's van deze auto.