Mijn bolide is uit oktober 2006, je hebt dan een Pre-facelift dus heel dat topic met die xenon lampen in de angel eyes is dan niet mogelijk voor jouw.
Ik denk dat je dan uit kunt wijken naar de M-tec lampen. Deze zijn echter ook niet zo fel als je zou willen dus of het een vooruitgang voor je is weet ik niet.
http://www.mteclightingusa.com/product_ ... v3-e60.htm
Ik ben er zelf wel goed over te spreken. Over de HL lampjes zijn nogal wat wisselende meningen.
Voor wat betreft de werking van je angel eyes: er zit 1 lamp per zijde in je koplampunit welke de 2 ringen verlicht middels glasvezel in de ringen.
Voor wat betreft de knipperlichten, dat verhaal snap ik niet helemaal. Ik denk dat je de oranje markeringslichten bedoeld aan de zijkant van je koplampen? Ik heb daar in elk geval een streep oranje licht tijdens het rijden.
Dit effect:
Voor wat betreft het wattage daar was laatst iemand in een ander topic over bezig. Die 20 of 25 Watt werd blijkbaar ook niet gehaald? Kijk maar naar die M-tec. Die werken met een 3W CREE led en leveren meer licht op als die 20 Watt van HL automotive.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM