Ik rijd liever motor dan auto! De voorgeschiedenis v.w.b. auto's is nogal divers maar ik moet m'n geheugen teveel pijnigen om ze allemaal op te noemen. (wat ik wel exact weet is dat ik nu aan mijn 36ste motor bezig ben) Het zijn er in ieder geval in al de jaren vanaf m'n 18de heel wat geweest, nieuw en gebruikt en van allerlei merken. Op Volvo en Land Rover na ben ik beslist niet merkentrouw. Op dit moment staan er nog een Volvo S80 en Land Rover Defender bij huis en dat blijft ook zo. Als motoren een Harley Davidson Heritage Softail, een Goldwing GL1800 en een Yamaha TDM 850.
V.w.b. betreft BMW is het nu nog zo:

Een E65 730d FL van 2008 met 127.000 km op de klok maar vanaf a.s. vrijdag ziet het er zo uit:

(foto nog van de website van de dealer; mooiere foto's volgen als hij in zijn natuurlijke habitat is aangekomen)
Een E89 Z4 sDrive 2.0i van 2014 met 6033 km op de klok. En voor de critici maar vooral voor de mensen die deze motor niet kennen: downsizen is geen straf en deze motor presteert i.c.m. de 8-trapsautomaat bovengemiddeld.
Meer valt er op dit moment niet te vertellen omdat ik sowieso niet graag mijn hele doopceel op internet zet! Vrienden heb ik ook niet veel maar dat zal wel komen omdat ik geen Facebook account heb .........
Wat het gaat worden met mij op dit forum zal de tijd wel leren. O ja, ik wil nog wel eens sarcastisch uit de hoek komen maar dat went vanzelf ........
Groeten
Rob
Edit: de motorgeschiedens vond ik op het Goldwingforum (schoot me ineens te binnen) en staat hier