Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo!
Mijn naam is Maarten, ben nieuw hier! Ik rijd wel al enkele jaren BMW.
Heb een tijdje in een E46 320D touring gereden, maar van de week deze ingeruild voor een E39 530D touring. Wat een heerlijke wagen!
Mijn naam is Maarten, ben nieuw hier! Ik rijd wel al enkele jaren BMW.
Heb een tijdje in een E46 320D touring gereden, maar van de week deze ingeruild voor een E39 530D touring. Wat een heerlijke wagen!
Re: Even voorstellen
Hier ook wat foto's van bmw's die ik eerder gehad heb:

E46 320D

E30 320i

E36 320i
En tenslotte de E81 118D van mijn vriendin:

E46 320D

E30 320i

E36 320i
En tenslotte de E81 118D van mijn vriendin:

Welkom Maarten! Nette 530D heb je daar!
.
De E46 blijft ook een tijdloos model, die van mij is 2wk geleden verkocht.
Veel plezier met de 5 en 1!
De E46 blijft ook een tijdloos model, die van mij is 2wk geleden verkocht.
Veel plezier met de 5 en 1!
Dankje!
Ben er zelf ook erg blij mee. Zou alleen de 'hout' sierlijsten willen vervangen. Ergens eens andere op de kop tikken.
Ben er zelf ook erg blij mee. Zou alleen de 'hout' sierlijsten willen vervangen. Ergens eens andere op de kop tikken.
Wat is en blijft dat toch een mooi model een e39 touring 't grijs. Veel plezier ermee!
Lijsten kun je ook wrappen met folie, al eens aan gedacht? Zijn ze als nieuw en is keuze in folie genoeg.
Google maar eens op 3M Dynoc folie
Overigens ook een mooie e46 320 D Touring die je had, met een mooie kleur!
Lijsten kun je ook wrappen met folie, al eens aan gedacht? Zijn ze als nieuw en is keuze in folie genoeg.
Google maar eens op 3M Dynoc folie
Overigens ook een mooie e46 320 D Touring die je had, met een mooie kleur!
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Dankje Edward2!
Ben er zelf ook wel even naar op zoek geweest. Wilde het liefst geen leer en automaat. Dan blijft de keuze redelijk beperkt. Deze voldoet echt aan mijn eisen. Ook nog redelijk weinig kilometers voor een diesel, namelijk 290.000.
Voor de belangstellenden: De E46 320D staat te koop bij autocentrum de langstraat in Kaatsheuvel.
Ben er zelf ook wel even naar op zoek geweest. Wilde het liefst geen leer en automaat. Dan blijft de keuze redelijk beperkt. Deze voldoet echt aan mijn eisen. Ook nog redelijk weinig kilometers voor een diesel, namelijk 290.000.
Voor de belangstellenden: De E46 320D staat te koop bij autocentrum de langstraat in Kaatsheuvel.
Dankje Edjebmw!
Leuk en leerzaam forum tot nu toe!
Leuk en leerzaam forum tot nu toe!
Welkom op BimmerPortal