Eigenlijk ben ik hier terechtgekomen via e46.nl. Geen idee wat de twee fora onderscheidt maar ik denk dat ik daar de komende tijd wel achter zal komen. Ik ben de trotse Nieuwegeinse bezitter van een zilvergrijze 320D Touring uit 2003 (ex lease). Mijn eerste BMW en het is werkelijk freude am fahren!
De auto is prettig uitgerust: automaat, leer, MK4 dvd navi, xenons, twee verwarmde sportstoelen, regensensor, mf stuur, bluetooth, ...
En ik mis ook een paar dingen die ik niet kan begrijpen in zo'n kostbare auto: de ramen achter zijn handbediend en er zijn geen leeslampjes voorin. Maar ja, ik ben niet eerste eigenaar.
Recent heb ik al zelf wat "gepimpt": getuned naar 180PK/410Nm, AUX ingang en USB voeding en extra 12V in plaats van de achterasbak. Wil nog achteruitrij camera en een betere integratie van mijn Iaudio mp3-speler (bediening via stuur; zal uiteindelijk wel een ipod worden :-(). En de velgen zijn wat krapjes. 16 inch zie ik uiteindelijk liever 17 of 18 worden. Maar dat staat niet hoog op de lijst.
Ik rij momenteel met plezier zo'n 200km per dag. Ik heb nogal wat plannen en vragen Die bewaar ik graag voor een andere gelegenheid. Ik verheug me erop te leren van jullie en wie weet kan ik nog wat bijdragen.
Inmiddels heb ik een foto gevonden. In Italie; deze kar is geweldig om mee door de bergen te slingeren. En tot slot: ik heb nu 170K op de teller sinds mei 2003.

De foto is gemaakt in Italie ten noorden van het Garda meer. Heelrijk terrein voor een dergelijke auto.