Sleutel kwijt,
Sleutel kwijt,
gister is me jas gejat met opstap gaan met me autosleutel erin. stom stom stom maja het is gebeurt
ik heb ook geen reserve.
wat moet ik doen, ik las ergens dat je na de dealer kon en volgende dag had je al een nieuwe.
maar dan moet je ID en autopapieren meenemen?
de papieren liggen nog in de auto, plus hij staat niet op mijn naam.
HELP!
ik heb ook geen reserve.
wat moet ik doen, ik las ergens dat je na de dealer kon en volgende dag had je al een nieuwe.
maar dan moet je ID en autopapieren meenemen?
de papieren liggen nog in de auto, plus hij staat niet op mijn naam.
HELP!
Re: Sleutel kwijt,
Heb je geen reserve sleutel? Ik weet dat je bij een sedan het voorportier een heel eind kunt opentrekken, zeg maar aan de bovenkant van de stijl. (Ervaring) en ja zonder dat t raam breekt.
En dan natuurlijk met een grijpertje oid het pinnetje omhoog trekken
En dan natuurlijk met een grijpertje oid het pinnetje omhoog trekken
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
nee reserve heb ik niet , en het is een cabrio daar kom je niet echt makkelijk tussen vergeleken een sedan.
zover ik weet kan je bij de coupe/cabrio het pinnetje en de deurhengel niet openen als je er toch bij komt.
hij moet echt van de vergrendeling af
soort diefstalbeveiliging.. heb je een gaatje in jou achterruit? anders zou ik via het achterraam naar binnen gaan
Kost je wel een nieuwe plastic raampje, mits er geen hardtop erop zit..
hij moet echt van de vergrendeling af
soort diefstalbeveiliging.. heb je een gaatje in jou achterruit? anders zou ik via het achterraam naar binnen gaan
Kost je wel een nieuwe plastic raampje, mits er geen hardtop erop zit..
OO={}{}=OO
Ik heb geen alarm of iets, ik moet gewoon de sleutel in het slot steken, en de hardtop zit erop. En geen denken aan dat ik het achteruitje zou gaan slopen. Die is net 2jaar oud en helemaal vers nog. heeft me 350 euro gekost. Maar ik ga wel gewoon na de dealer morgen en leg het wel even uit
Met ID en papieren kun je bij de Dealer nieuwe sleutel bestellen,
ben alleen bang dat dit wel langer gaat duren, ze hebben je sleutel natuurlijk niet op voorraad!
(wees slim, bestel er meteen 2)
ben alleen bang dat dit wel langer gaat duren, ze hebben je sleutel natuurlijk niet op voorraad!
(wees slim, bestel er meteen 2)
>>>>Showroom E36's<<<<
Uitleggen heeft geen zin, Zijn ze heel streng mee
De eigenaar moet met de auto papieren + id bij de dealer een sleutel bestellen
Heb ooit het zelfde meegemaakt duurt 4tot 5dagen sleutel wordt namelijk in duitsland gemaakt.
En alarm hoeft er niet op te zitten standaard deurvergrendeling is voldoende om via binnen uit niet te kunnen openen!
Hoop het beste voor je vervelende situatie..
De eigenaar moet met de auto papieren + id bij de dealer een sleutel bestellen
Heb ooit het zelfde meegemaakt duurt 4tot 5dagen sleutel wordt namelijk in duitsland gemaakt.
En alarm hoeft er niet op te zitten standaard deurvergrendeling is voldoende om via binnen uit niet te kunnen openen!
Hoop het beste voor je vervelende situatie..
OO={}{}=OO
Laatst ook mijn sleutel binnen laten zitten(coupe). Haalde de accu los en toen ik deze aankoppelde gingen mijn deuren op slot. Met een lasdraad van 2 a 3mm weer open gemaakt. Je moet de deurhendel aan zien te trekken dan springt de auto van slot af.
Het geluid bij vermogen vragen in sportstand. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
- GreyCooperS
- Contacteer:
Je hebt hoop ik wel deel 3 thuis liggen...dat is je eigendomsbewijs...samen met je ID / Paspoort naar de dealer...
Openbreken zonder dat je daarna een sleutel hebt heeft niet veel nut denk ik..
Openbreken zonder dat je daarna een sleutel hebt heeft niet veel nut denk ik..
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Probleem is dat een cabrio niet open te breken is, tenzij je hem met de sleutel ontgrendeld van buitenaf.
Indien de procedure met de sleutel overgeslagen wordt, bijvoorbeeld van binnen uit aan de deurhendel trekken, vergrendeld hij zich meteen weer.
Als hij 1x met de sleutel van het slot gehaald is, kun je wel van binnen uit via de pen en de hendel, vergrendelen-ontgrendelen.
Dus openbreken heeft geen zin, tenzij je hem echt vernield...(oerzonde).
Indien de procedure met de sleutel overgeslagen wordt, bijvoorbeeld van binnen uit aan de deurhendel trekken, vergrendeld hij zich meteen weer.
Als hij 1x met de sleutel van het slot gehaald is, kun je wel van binnen uit via de pen en de hendel, vergrendelen-ontgrendelen.
Dus openbreken heeft geen zin, tenzij je hem echt vernield...(oerzonde).
- Marcel RSD
Ik snap niet dat als iemand zijn sleutel gestolen is dat er herhaaldelijk gezegd wordt om de auto via een raam, deur, achterruit, ijzerdraad en wat al niet meer open te maken.
Denk je nou echt dat de dief de sleutel in de auto heeft gelegd en de deur heeft afgesloten.
Jongens, het gaat om diefstal en niet om een sleutel die in het contact is blijven zitten

Denk je nou echt dat de dief de sleutel in de auto heeft gelegd en de deur heeft afgesloten.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Mods:
- Evolve IATS relocate
@Marcel RSD, Volgens mij heb jij het niet helemaal goed gelezen
Er staat dat zijn JAS gestolen is met opstap gaan, waar TOEVALLIG ook zijn autosleutel in zat, waardoor hij NU zijn auto niet meer kan openen. Er is geen dief die doelbewust zijn jas gestolen heeft, voor deze BMW te ontvreemden.
Aangezien hij nu zijn sleutel mist, en een hermetisch afgesloten cabrio heeft staan geeft men hier raam, deur, achterraam, ijzerdraad antwoorden....
Er staat dat zijn JAS gestolen is met opstap gaan, waar TOEVALLIG ook zijn autosleutel in zat, waardoor hij NU zijn auto niet meer kan openen. Er is geen dief die doelbewust zijn jas gestolen heeft, voor deze BMW te ontvreemden.
Aangezien hij nu zijn sleutel mist, en een hermetisch afgesloten cabrio heeft staan geeft men hier raam, deur, achterraam, ijzerdraad antwoorden....
- Marcel RSD
Ok, gaat dus om de autopapieren. Die was ik vergeten.
Maar is deel 3, eigenaar erbij en de auto niet voldoende voor aanvraag van de sleutel dan ? Dan is het kwestie van opscheppen en bij de dealer neerzetten.
VIN nummer is bij de dealer bekend.
Maar is deel 3, eigenaar erbij en de auto niet voldoende voor aanvraag van de sleutel dan ? Dan is het kwestie van opscheppen en bij de dealer neerzetten.
VIN nummer is bij de dealer bekend.
Showroom:
Mods:
- Evolve IATS relocate
Mods:
- Evolve IATS relocate
Ik persoonlijk vermoed ook dat het eigendomsbewijs, deel 3 voldoende is.
Auto hoeft niet op eigen naam verzekerd te staan, de verzekerde is niet per definitie de eigenaar van de zaak. Dat is de persoon die deel III in bezit heeft.
Als de wagen daadwerkelijk opgepikt moet worden wordt het wel iets lastiger als hij op de handrem en in de 1 staat haha.
Auto hoeft niet op eigen naam verzekerd te staan, de verzekerde is niet per definitie de eigenaar van de zaak. Dat is de persoon die deel III in bezit heeft.
Als de wagen daadwerkelijk opgepikt moet worden wordt het wel iets lastiger als hij op de handrem en in de 1 staat haha.
Ik dacht ook aan deel 3, maar heb gister heel de avond lopen zoeken maar ik heb hem niet gevonden.
lijkt me ook sterk dat die bij de rest van me papieren zit.
Maar die komt wel boven water.
Ik had gelukkig nog een oud APK rapport waar het chassisnummer ook op stond.
Ben hiermee na de dealer geweest met rijbewijs, paspoort,pinpas en dat APK rapport.
Ik heb 2 sleutels kunnen bestellen voor 125 euro in totaal.
Ze komen als het goed is eind van de week binnen.
toch bedankt voor het meedenken allemaal
lijkt me ook sterk dat die bij de rest van me papieren zit.
Maar die komt wel boven water.
Ik had gelukkig nog een oud APK rapport waar het chassisnummer ook op stond.
Ben hiermee na de dealer geweest met rijbewijs, paspoort,pinpas en dat APK rapport.
Ik heb 2 sleutels kunnen bestellen voor 125 euro in totaal.
Ze komen als het goed is eind van de week binnen.
toch bedankt voor het meedenken allemaal