[e36] bestuurdersstoel speling (kraakt) hoe op te lossen???
[e36] bestuurdersstoel speling (kraakt) hoe op te lossen???
De linker voorstoel van mijn e36 320i sedan uit 1991 heeft speling. Het betreft een handmatig te verstellen stoel welke in zowel de bovenste als de onderste stand in zijn geheel (zitting & leuning) speling heeft in de rijrichting of te wel biet zijwaarts. In mijn beleving is de speling iets minder in de hoogste stand maar dat kan ook het idee zijn... De rail zelf zit muurvast in de auto. De rugleuning heeft ten opzichte van het zitvlak geen speling. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het begint me nu toch erg te irriteren namelijk, het kraakt.... Voor de volledigheid, het betreft een stoel zonder opties, heel simpel, stoffen bekleding. Iedere suggestie word gewaardeerd!!! Echt slijtage leek me vreemd aangezien de auto nu pas 93.000 km heeft gelopen (ben de 2e eigenaar en de 1e was een oude man, jawel: deze auto's bestaan nog ;-)
Re: [e36] bestuurdersstoel speling (kraakt) hoe op te lossen
mischien moet je je eerst een voorstellen op het forum 
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Helemaal gelijk! Ga ik nu meteen doen!
Zou eens kijken of je een andere stoer in dezelfde kleur kan vinden! stoffen interieurs zijn vaak niet zoveel waard, dus makkelijk voor een paar tientjes te vinden denk ik! 
>>>>Showroom E36's<<<<
Dat probleem heb ik ook. De stoel van m'n e36 sedan uit 1993 kraakt als ik aan t rijden ben. Een klein beweging en het begint met kraken.
Iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?
info:
Lederen stoel
Iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?
info:
Lederen stoel