rudym stelt zich voor
rudym stelt zich voor
hallo allemaal,
sinds enige tijd rij ik dus ook bmw
een e46 cabrio, deze auto`s rijden fantastisch en cabrio rijden is boven verwachting leuk rijden.
maar naarmate ik deze auto langer rijdt kom ik hier en daar toch wel bepaalde zaken tegen die beter en weer orgineel moeten, zo stond de auto veels te laag, ik kwam geen drempel normaal over, en blijkt de halve voorkant los te zitten
een koplamp met slechts 1 parker bijvoorbeeld. afgebroken slangaansluitingen van de koplampsproeiers enzovoort.
zodoende ben ik gaan googlen en ziedaar, jullie forum, graag maak ik gebruik van jullie kennis en know how, en als ik wat voor jullie kan betekenen, vraag gerust
groet Rudy M
sinds enige tijd rij ik dus ook bmw
een e46 cabrio, deze auto`s rijden fantastisch en cabrio rijden is boven verwachting leuk rijden.
maar naarmate ik deze auto langer rijdt kom ik hier en daar toch wel bepaalde zaken tegen die beter en weer orgineel moeten, zo stond de auto veels te laag, ik kwam geen drempel normaal over, en blijkt de halve voorkant los te zitten
een koplamp met slechts 1 parker bijvoorbeeld. afgebroken slangaansluitingen van de koplampsproeiers enzovoort.
zodoende ben ik gaan googlen en ziedaar, jullie forum, graag maak ik gebruik van jullie kennis en know how, en als ik wat voor jullie kan betekenen, vraag gerust
groet Rudy M
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: rudym stelt zich voor
jawel. maar als ik een foto toevoeg krijg ik de melding bijlagequota bereikt (fotootje is slechts 100kb)
ik moet dus nog even het een en ander uitvogelen
ik moet dus nog even het een en ander uitvogelen
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
- Ramon 325 Vanos
Welkom 
hierbij een poging om een foto te plaatsen
http://imageshack.us/photo/my-images/545/0c9j.jpg/]
http://imageshack.us/photo/my-images/545/0c9j.jpg/]
Afbeeldingen even goed insluiten, dan krijg iedereen deze direct in beeld..
Code: Selecteer alles
Goed tussen de afbeeldingscode zetten [img] foto url [/img]E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver