zoek nieuwe en nederlandse navigatiesoftware
-
maickel
zoek nieuwe en nederlandse navigatiesoftware
Wie o wie kan mij verder helpen.
Heb nu naar alle tevredenheid 1 week een 318i met pijltjesnaviagtiemaar deze klapt alleen maar engels en de softwareversie is van 2001, is deze in nederlands te zetten en is er nieuwe software verkrijgbaar en zo ja waar? ik zie op marktplaats welk het volgende: http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... turn=&df=1
maar weet niet of dit betrouwbaar is? in afwachting
Heb nu naar alle tevredenheid 1 week een 318i met pijltjesnaviagtiemaar deze klapt alleen maar engels en de softwareversie is van 2001, is deze in nederlands te zetten en is er nieuwe software verkrijgbaar en zo ja waar? ik zie op marktplaats welk het volgende: http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... turn=&df=1
maar weet niet of dit betrouwbaar is? in afwachting
Re: zoek nieuwe en nederlandse navigatiesoftware
.
Laatst gewijzigd door B46 op 13 jun 2008, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
.
www. M3 register .nl
-
maickel
auto bevalt goed, mis alleen het vermogen, reed eerst een mazda 6 turbodiesel met 140 pk, dus qua trekkracht een stuk meer, maar voor de rest toppie, foto's volgen nog, maandag eerst een kofferklepspoilertje en een haaievin antenne erop, poetsen en dan foto maken, heb gisteren reeds witte knippers voor gemonteerd en witte achterlichtunits.
Terugkomende op de navigatie heb ik volgens mij een business radio met rechts een klein schermpje, probeer er een foto op te zetten maar dat wil niet lukken. Ik heb een cd Benelux (navtech)met Major Roads of Europa partnr. T1000-4082 maar wil graag een bijgewerkte en Nederlands versie
ik heb dezelfde navigatie als Bob (zie topic navigatietruzen, laatse bericht)
Klik hier!
Terugkomende op de navigatie heb ik volgens mij een business radio met rechts een klein schermpje, probeer er een foto op te zetten maar dat wil niet lukken. Ik heb een cd Benelux (navtech)met Major Roads of Europa partnr. T1000-4082 maar wil graag een bijgewerkte en Nederlands versie
ik heb dezelfde navigatie als Bob (zie topic navigatietruzen, laatse bericht)
Klik hier!
.
www. M3 register .nl
-
maickel
ok, ik laat van te voren dan wel even een pb want ik zit de komende tijd wel een beetje krap.
In ieder geval alvast bedankt en heeft er iemand nog een tip hoe ik foto's erop kan zetten?
In ieder geval alvast bedankt en heeft er iemand nog een tip hoe ik foto's erop kan zetten?
Officieel is er geen nederlandse taal voor de MK3 uitgebracht.
Maar ga een s naar http://www.thommy.nl/ zij kunnen je er wel bij helpen.
Maar ga een s naar http://www.thommy.nl/ zij kunnen je er wel bij helpen.
De Business radionavigatie van de E46 is niet naar NL om te zetten!
Even een waarschuwing
Stop niet zomaar een CD in een MK3/4 computer als je niet weet of dit kwaad kan, de computer kan vastlopen en dan zijn de problemen en kosten vele malen duurder als de € 50,- die gevraagd wordt voor een professionele omzetting naar NL.
Bij de MK3 gebeurd dit door uploaden van aangepaste software, bij de MK4 wordt de auto origineel met de computer naar NL geprogrammeerd, en daarna van nieuwe software voorzien, met 3D.
<reclame verwijderd>
Even een waarschuwing
Stop niet zomaar een CD in een MK3/4 computer als je niet weet of dit kwaad kan, de computer kan vastlopen en dan zijn de problemen en kosten vele malen duurder als de € 50,- die gevraagd wordt voor een professionele omzetting naar NL.
Bij de MK3 gebeurd dit door uploaden van aangepaste software, bij de MK4 wordt de auto origineel met de computer naar NL geprogrammeerd, en daarna van nieuwe software voorzien, met 3D.
<reclame verwijderd>
De oorspronkelijke inhoud had erg de schijn van reclame. Voor het maken van reclame gaarne eerst contact opnemen met DNL per pb.
Moderatoropmerking Siemi
Voor programmeren van single ECU's, coderen van alle E en F series, retrofit van opties, diagnose en storingoplossing.
Uiteraard doe ik niet zomaar iets. De Mk3 zijn gevoeliger voor vastlopen en 'doodvallen' na slechte update dan de MK4.thommy schreef:Even een waarschuwing
<...knip...>
Ik zet er de nieuwste software op (V31). Bij eventuele verdere updates blijft de taal behouden. In tegenstelling tot een aangepast software CD'tje waar de Duitse of Engelse bestanden overgezet zijn door Nederlandstalige bestanden.
Ook dit bericht had oorspronkelijk een sterk commercieel karakter. Voor commerciele uitingen op het forum gaarne contact opnemen met DNL per PB
PS: Oud topic dit.... Moderatoropmerking Siemi
Inderdaad. Thommy, het is in principe niet handig/wenselijk om oude topics zo maar weer op te graven.
Moderatoropmerking Siemi
www. M3 register .nl