bmw e36 roze
bmw e36 roze
Hey allemaal ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort maargoed,
Ik zag laatst een licht roze bwm e36 rijden hele aparte kleur nu is mijn vraag is er ooit een bmw geleverd in deze kleur od iets wat er op lijkt want het had toch echt wel wat!
Op marktplaats staat trouwens nog een licht roze m3 cabrio te koop vandaar de vraag of dit een originele kleur is.
Cheers
Ik zag laatst een licht roze bwm e36 rijden hele aparte kleur nu is mijn vraag is er ooit een bmw geleverd in deze kleur od iets wat er op lijkt want het had toch echt wel wat!
Op marktplaats staat trouwens nog een licht roze m3 cabrio te koop vandaar de vraag of dit een originele kleur is.
Cheers
Re: bmw e36 roze
Nou, een paar jaar geleden reed er een meid in het limburgse in een roze/fuchsia E36 M3.
Of die af-fabriek zo geleverd werd betwijfel ik, maar hij was zeer goed gespoten. Hij had af-fabriek kunnen zijn
zo goed. Ik heb altijd gedacht dat ze deze zo besteld had. Daar had het alle schijn van. Reed rond in Geleen.
Of die af-fabriek zo geleverd werd betwijfel ik, maar hij was zeer goed gespoten. Hij had af-fabriek kunnen zijn
zo goed. Ik heb altijd gedacht dat ze deze zo besteld had. Daar had het alle schijn van. Reed rond in Geleen.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
ooit een roze e36 cabrio gezien, met wit leder...... (zat een m motor ingebouwd) SNEL!!!
zo iets:

maar gezien heel de auto custum made was, denk ik niet dat de kleur orgineel was..... heb nooit een roze kleur als af-fabriek optie bij BMW gezien
zo iets:

maar gezien heel de auto custum made was, denk ik niet dat de kleur orgineel was..... heb nooit een roze kleur als af-fabriek optie bij BMW gezien
BMW e91 LCI 320da Individual
Is Gordon of Joling ook forumlid geworden?
Present : F40 - 118i / F23n - 218i / F48lci - sDrive20i
Former : E36 - 320i / E87 - 118i / E46lci -320D / F45 - 218AT
Former : E36 - 320i / E87 - 118i / E46lci -320D / F45 - 218AT
- GreyCooperS
- Contacteer:
als je maar munten meeneemt doen ze m vast wel roze leveren met een " bmw individual" plaatje...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Die gasten van HL hadden paar jaar terug ook een roze E36.
Dat sowieso.GreyCooperS schreef:als je maar munten meeneemt doen ze m vast wel roze leveren met een " bmw individual" plaatje...
E36 318tds touring, montrealblau.
tadaaa lila metallic
http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-320-Coup ... 4d0f1a303f
http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-320-Coup ... 4d0f1a303f
Kijk dat was nu ongeveer de kleur die ik bedoelde!
Verder lijkt de kleur AMETHYST in zon ook net roze!
Deze kleur kom je maar zelden tegen op een bmw..
Verder lijkt de kleur AMETHYST in zon ook net roze!
Ik kan daar niet echt rouwig om zijnniessenxl schreef:
E36 318tds touring, montrealblau.