Angel Eyes LED BULB

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
M.Koss

Angel Eyes LED BULB

Bericht door M.Koss » 11 jun 2012, 11:53

Ik heb in mijn 330D Model E90 uit begin 2006 het volgende probleem

Ik heb de originele (gele) angel eyes ringen vervangen door ANGEL EYES LED BULBS van het merk Carnamics.

Aan de bestuurderszijde valt steeds na ongeveer een week de angel eye led ring uit. Op mijn Idrive krijg ik dan de melding: "parkeerlicht uitgevallen aan linkerkant"

Alle overige verlichting blijft prima werken, de fabrieks xenon, en ook de rechter Angel Eyes LED ring.

De garage zegt dat het waarschijnlijk aan de Balast ligt.
Een andere garage zegt het de starter is.
Weer een andere kenner zegt dat het een electrische storing is.

Wie kan mij verder helpen?
De angel eyes led ring, puur aan de linker kant, valt dus pas na een week ongeveer uit.

Ik heb inmiddels 3 setjes gekocht voor 45 euro per stuk, dus ik vermoed dat het niet aan de bulbs ligt.

Overigens heb ik bij het starten van de auto, dat alle lichten heel kort gaan flikkeren.

largeproject
Contacteer:

Re: Angel Eyes LED BULB

Bericht door largeproject » 16 jun 2012, 18:31

Heeft jou auto hoogteverstelling van de kolampen??
Anders is er misschien naderhand xenon ingebouwd en dat kan idd tot klachten lijden zoals knipperende verlichting tijdens het starten.

Heb zelf ook zo'n led marker derin zitten, die knipperde laatst ook(niet altijd), nu nieuwe derin zitten van 10 wattt (oude waren 6 watt) en nu knippert het niet meer.

Wat beide garage zeggen lijkt me onzin,want je krijgt melding dat je stadlicht stuk is, dat heeft in weze niets met je xenon te maken, dus ook niet met de starter of ballast.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Techniek”