De motoren zijn nagenoeg indentiek (2500cc, bore & stroke hetzelfde en beide dubbele vanos)
Het maximale koppel is ook hetzelfde, enkel het piekvermogen is wat afgenepen.
Die 192pk lijkt me wel leuk

Op de inlaat ..ED ED schreef:en als het gaat over een 325 en 328 ?
waar wordt een 328 dan op geknepen ?
die heeft maar 1pktje extra.
Is er ook een andere inlaat voor verkrijgbaar?En veel vermogens winst?wimo schreef:Op de inlaat ..ED ED schreef:en als het gaat over een 325 en 328 ?
waar wordt een 328 dan op geknepen ?
die heeft maar 1pktje extra.
Twister luchtfilter met turbogeluid330dM schreef:Ik wil van de mijne wel een 335d maken, die 100PK erbij lijkt mij ook wel wat, laat maar even horen als je de oplossing hebt
Maar het klinkt wel lekkerGuiding schreef:ik maakte een grapjezie de
smiley
in een BMW zescilinder doet een K&N filter zonder heatshield zelfs weinig vanwege de krappe motorruimte en de teveel aanwezige warme lucht van de motor