radiator
radiator
Hallo.
De radiator van mijn e36 is gister stuk gegaan het uitsteeksel waar de slang op gaat voor je waterpomp is er af gescheurd nu heb ik een neiuwe radiator nodig. ik heb een 320i maar moet je dan speciaal een radiator voor een 6 cilinder hebben en speciaal een coupe versie of maakt dat niet uit.
Mvg Jack
De radiator van mijn e36 is gister stuk gegaan het uitsteeksel waar de slang op gaat voor je waterpomp is er af gescheurd nu heb ik een neiuwe radiator nodig. ik heb een 320i maar moet je dan speciaal een radiator voor een 6 cilinder hebben en speciaal een coupe versie of maakt dat niet uit.
Mvg Jack
Re: radiator
ja ik heb er airco in zitten maar er zitten 2 radiatoren in en de gene die het dichtst tegen je blok zit is stuk.
volgens mij de gewone die gekoppelt zit met je waterpomp waar het vul bakje aan zit
bij winparts kan je op je auto zoeken....ik had een automaat en dan zit er voor de radiator nog een kleine oliekoeler voor de automaat
Hallo BMW vrienden,
De radiateur die het dichst bij de grille zit, de voorste dus, die is van de airco, de achterste die het dichst bij de motor zit, dat is de koelradiateur.
En, door even op de site van BMWfans.info te kijken, dan krijg je een aardig beeld van welke radiateur je nodig hebt.
Klik alle gegevens aan die bij de auto horen, en bekijk de onderdeel nummers, in de beschrijving van de onderdeel nummers vind u ook de onderdelen en de prijzen terug.
Let op ! De prijzen zijn excl. BTW
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad
De radiateur die het dichst bij de grille zit, de voorste dus, die is van de airco, de achterste die het dichst bij de motor zit, dat is de koelradiateur.
En, door even op de site van BMWfans.info te kijken, dan krijg je een aardig beeld van welke radiateur je nodig hebt.
Klik alle gegevens aan die bij de auto horen, en bekijk de onderdeel nummers, in de beschrijving van de onderdeel nummers vind u ook de onderdelen en de prijzen terug.
Let op ! De prijzen zijn excl. BTW
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad
ik heb de radiator kunnen kopen de winkel waar ik was kon ze meteen leveren.
alles doet het weer goed ezow.
dank jullie wel voor de reacties :d
Mvg
Jack
alles doet het weer goed ezow.
dank jullie wel voor de reacties :d
Mvg
Jack