stoel memory vraag ???

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
yellowness

stoel memory vraag ???

Bericht door yellowness » 04 mar 2008, 23:56

beste forummers

ik wilde vandaag me memory van de stoel instellen maar op een of andere manier lukt het niet want ik zag een keer bij ook een e46 als het op een andere stand stond en je druk op 1 ofzo niet eens inhouden maar een druk op de knop hij gaat naar de positie van de eigenaar. maar bij mij lukt het niet heeft iemand enige idee hoe ik kan instellen of wijzigen ???

alvast bedankt kevin

Real-One

Re: stoel memory vraag ???

Bericht door Real-One » 05 mar 2008, 01:27

Om de stand van de stoel in te stellen moet je de stoel in de juiste positie zetten, vervolgens de M knop in drukken tot deze rood oplicht, en dan de nummer waar de stand op moet.. Als je de stoel verzet en je houdt de nummer ingedruk dan moet deze naar de ingestelde stand gaan..

yellowness

Bericht door yellowness » 05 mar 2008, 14:21

heren thanks

ik dacht eerst dat een keer drukken genoeg was misschien zag ik toen verkeerd. maargoed ik ben nu eruit.

KJ_bmw

Bericht door KJ_bmw » 05 mar 2008, 16:34

Bij mijn vorige coupe was 1 keer drukken wel genoeg..
Maar dat was dan wel afhankelijk of de sleutel in het contact zat en of het portier open of dicht was. Bij een bepaalde combinatie van deze 2 zaken liep de stoel na 1 druk op de knop gewoon door . Weet alleen niet meer exact hoe dit ging maar staat als het goed is gewoon in de handleiding van de auto.
KJ
BMW 318CI 2003 M-Technik II Afbeelding

blue-beemer

Bericht door blue-beemer » 05 mar 2008, 18:06

sleutel uit het contact halen, dan loopt hij in een keer door.
Ik heb de stoel positie van mijn vriendin en mezelf in de sleutel laten programeren, als ik de deuren ontgrendel gaat de stoel mooi naar mijn positie :amen:

Real-One

Bericht door Real-One » 05 mar 2008, 18:28

Ok dus als de sleutel eruit is is 1 keer drukken genoeg, heb idd vaker meegemaakt dat dit voldoende was, maar inhouden werkt altijd ;)

Couper

Bericht door Couper » 05 mar 2008, 19:03

Precies, mij staat ook bij dat ik een keer met 1 druk klaar was, weet alleen niet wat de stand van het kontakt op dat moment was. Later nog eens geprobeerd en toen moest ik hem vast houden dacht al dat ik gek was geworden :roll: :P

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”