Heeft één van jullie enig idee hoeveel en setje schijfremmen kost voor mijn 328?
Het gaat om de voorschijfremmen...
Het probleem is namelijk dat als ik boven de 70km/u rijdt (ongeveer dann) en ik rem, dat mijn stuur alle kanten op slaat (wel rustig hoor haha) maar dit is k*t gevoel..heb het idee dat me schijfen krom zijn... x|
Beetje k*t maarjaahh...ben benieuwd hoeveel dit kost...en adviseren jullie mij om ook meteen de remblokken te doen of niet?
Ook ben ik er achter gekomen dat ik 2 gekken geluidjes heb...
Ik heb normaal gesproken muziek aan dus ik heb het eigenlijk nooit gehoord, tot dat ik vanmiddag me radio een keertje uit had en me ramen open om is even goed naar het geluid van me motor te horen
Tsjaahh..tot dat ik door een kuiltje ging (|
Terwijl ik door een kuiltje ging hoorde ik duidelijk staal op staal achter vandaan komen...*kling* zeg maar...
Heel raar..maar het is alleen als ik door een gat ga ofzo...verder hoor je het nergens bij :?
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ga Zaterdag even de auto op de krik zitten en me achter velgen deraf halen is even onder de auto kieken of ik wat kan zien!
Verder hoor ik nog een raar geluid, als ik door bochten ga hoor ik achter een heel raar geluid alsof me banden aan lopen zeg maar..
Maar als ik uitstap en voel, voel ik niks! Hij ligt niet te laag ofzo, en als ik op me knieën ga zitten en naar me achterband kijk zie ik ook geen beschadigingen zeg maar van het aanlopen..
Zouden de banden te breedt kunnen zijn? Nee toch? Ik zie en hoor het zovaak dat mensen 245 achter hebben, sommige hebben zelfs 255
De velgen zitten er al onder vanaf de fabriek had de verkoper het over..
Je kan ook zien bij me wielkasten als je derin kijkt en voelt, dat die rand naar binnen is gerolt zeg maar om ruimte te maken voor me banden!
Dus daarom snap ik het niet helemaal..ik kan het geluid alleen niet uitleggen, het is een beetje een zoem geluid zeg maar..jaahh net alsof ze aanlopen maar wat ik al zei het is niet zichtbaar/voelbaar!
Ik ga Zaterdag toch de velgen demonteren, heb hier nog een setje velgen liggen van me vorige Bmw deze zijn 205 breedt dus deze zet ik er even onder, en dan kijken of het geluid weg is, is het weg weet ik genoeg en zijn de banden te breedt
Verder kreeg ik net ook te horen toen der een maatje van me achter me reedt, dat het lijkt alsof me linker achtervelg " los zit "en als ik door een kuil ga dat die beweegt...
Ik moest meteen aan dat *kling* geluid denken en aan een ander maatje van me die ook een e36 328 heeft..
Bij hem waren ze lagers...tsjaahh..stuk zeg maar..
Hij krikte hem op en kon ze velg gewoon 5mm naar voren bewegen zeg maar..
Zeg ik dit goed? Best vreemd, hij heeft de lager laten vervangen en nu is het weg..
Maar zou dit het *kling* geluid kunnen zijn? Het is echt staal op staal wat je hoort
Best k*t allemaal..denk je niks te hebben kom je hier opeens achter (|
Remschijven kwam ik net pas achter omdat ik wat harder moest remmen dan normaal dus vandaar dat ik dit nog niet wist!
Noujaahh...ik hoor het wel jongens, ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen!
Ik ga zoiezo Zaterdagmiddag even kijken wat dit nou allemaal is x|
Greetz