climatcontrol verplaatsen
climatcontrol verplaatsen
Graag wil ik weten dat als ik een navigatiesysteem koop van Navtech http://www.navaudio.nl/categories/MerkG ... %27s-/BMW/ of de climatcontrol netjes verplaatst kan worden naar beneden en heeft er iemand ervaring met dit systeem???
318d touring
vr gr Dirk
318d touring
vr gr Dirk
-
Re: climatcontrol verplaatsen
Het paneel van de klimaatregeling verplaatsen is zeker mogelijk, maar je moet dan een nieuw paneeltje aanschaffen met afgeronde hoeken, dit wordt geplaatst in het opbergvakje boven de aansteker.
Over dit navigatiesysteem bestaat een zeer uitgebreid topic op het forum, kijk maar eens bij het onderdeel Navigatie!
Over dit navigatiesysteem bestaat een zeer uitgebreid topic op het forum, kijk maar eens bij het onderdeel Navigatie!

Bedankt weet je mischien ook waar ik zo`n paneel kan kopen??
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- largeproject
- Contacteer:
Waar denk je zelf?????
Dat soort dingen kun je gewoon bij de dealer bestellen of honderd sloop bedrijven afbellen..
Maar kijk eens bij groupbuy volgens mijn loopt daar een actie.
Dat soort dingen kun je gewoon bij de dealer bestellen of honderd sloop bedrijven afbellen..
Maar kijk eens bij groupbuy volgens mijn loopt daar een actie.
Regel het via Autodinges ( één van de sponsors van dit Forum ). Inmiddels is ronde 3 voor een Groupbuy aan de gang ...
Je vind informatie en reviews van kopers in dit topic en ronde 3 van de Groupbuy vind je hier.
Je vind informatie en reviews van kopers in dit topic en ronde 3 van de Groupbuy vind je hier.
Er zijn inderdaad meerdere topics over te vinden. Deze kan je vinden via de zoekfunctie, deze gaat op slot.
Moderatoropmerking Farl