Voor degenen die hun interieur willen laten bekleden
- gramoentje
Voor degenen die hun interieur willen laten bekleden
Ik heb even een prijsopvraag gedaan bij RGS Autobekleding voor het opnieuw bekleden van het interieur van een e46 met echt leer in cognac kleur.
Dit was het antwoord, misschien heb je er wat aan.
Voor het bekleden van de E46 in cognac kleur komt de prijs op 1450 excl.Btw
De prijs is onder voorbehoud.
Hiervoor is het volledige interieur incl. de deurpanelen bekleed met vol leder.
Om eventueel een kleur te bepalen kunt U het beste even langs komen.
Met vriendelijke groet,
Michel Goossen verkoop
RGS Autobekleding
Smederijstraat 7
5111 PT Baarle-Nassau
T:013/507 36 56
Dit was het antwoord, misschien heb je er wat aan.
Voor het bekleden van de E46 in cognac kleur komt de prijs op 1450 excl.Btw
De prijs is onder voorbehoud.
Hiervoor is het volledige interieur incl. de deurpanelen bekleed met vol leder.
Om eventueel een kleur te bepalen kunt U het beste even langs komen.
Met vriendelijke groet,
Michel Goossen verkoop
RGS Autobekleding
Smederijstraat 7
5111 PT Baarle-Nassau
T:013/507 36 56
F10 2014 535D Champagner Quartz.
Re: Voor degenen die hun interieur willen laten bekleden
Waarom dan niet gewoon een 2ehands interieur op de kop tikken in Duitsland?
Voor de helft van het geld kun je daar een compleet interieur scoren.
- gramoentje
Was gewoon even ter info op gevraagd, het meeste wat je ziet is zwart of heel licht in duitsland en anders vaak al "doorgezeten", beschadigde wangen enzo.
In Duitsland hebben ze juist heel veel kleuren voor leer. Duitsers durfen meer dan Nederlanders zeg maar. Zo had ik bijna een auto met brombeer leer (bramen) gekocht.gramoentje schreef:Was gewoon even ter info op gevraagd, het meeste wat je ziet is zwart of heel licht in duitsland en anders vaak al "doorgezeten", beschadigde wangen enzo.
Wat betreft slijtage of doorzitten, sorry, maar ga eerst maar eens kijken. Mijn interieur is na 140.000km nog als nieuw en absoluut niet doorgezeten of beschadigde wangen.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
- gramoentje
sorry, maar ga eerst maar eens kijken?...In de zin van je hebt nog niks gezien?Siemi schreef:In Duitsland hebben ze juist heel veel kleuren voor leer. Duitsers durfen meer dan Nederlanders zeg maar. Zo had ik bijna een auto met brombeer leer (bramen) gekocht.gramoentje schreef:Was gewoon even ter info op gevraagd, het meeste wat je ziet is zwart of heel licht in duitsland en anders vaak al "doorgezeten", beschadigde wangen enzo.
Wat betreft slijtage of doorzitten, sorry, maar ga eerst maar eens kijken. Mijn interieur is na 140.000km nog als nieuw en absoluut niet doorgezeten of beschadigde wangen.
Ik ben bij een aantal bmw wezen kijken en daar had het interieur wel wat netter gemogen.
Ik wil er verder geen discussie van maken ofzo, ik ga alleen uit op wat ik ben tegengekomen tot nu toe en wat ik op foto's op internet heb gezien aan instapschade.
Als je een adres/site weet waar ze meerder kleuren interieur verkopen in een goede staat, dan hoor ik dat graag van je.
Niet iedereen gaat netjes met zijn interieur om.
De E46èrs die hier worden gevonden in DL, zien er allemaal nog als nieuw uit!
Je moet alleen net even weten op welke woorden je moet zoeken, en bij wie.
Open eens een zoek topic in het Gevraagd gedeelte
"BMW E46 Coupe in DL gezocht!""
Siemi (en ik), bedoelen het helemaal niet aanvallend.
Maar natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar zoek verder .. En je vindt echt wat je wil, en in echt goede staat!
Je moet alleen net even weten op welke woorden je moet zoeken, en bij wie.
Open eens een zoek topic in het Gevraagd gedeelte
Siemi (en ik), bedoelen het helemaal niet aanvallend.
Maar natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar zoek verder .. En je vindt echt wat je wil, en in echt goede staat!
-
Mark
Is dat zo ja? Voor rond de 700 euro een lederen interieur?Voor de helft van het geld kun je daar een compleet interieur scoren
Dat moet lukken, Bertus had sport interieur half/half (als nieuw!) voor €500/550. Dacht ik!
Ja hoor Bertus heeft voor zijn halflederen sportinterieur niet meer betaald dan 500,- euro dus vol leer moet zeker voor die prijs te vinden zijn. Zoals Dnl al zei open een gevraagd topic met als titel "interieur gezocht voor E46 sedan, touring of coupe" en dan zijn er hier op het forum vast wel een paar die je aan een paar mooie interieurs kunnen helpen uit Duitsland.Mark schreef:Is dat zo ja? Voor rond de 700 euro een lederen interieur?Voor de helft van het geld kun je daar een compleet interieur scoren
- gramoentje
En wat vroegen zo voor die bmw's uit 2003?
Ik heb op het moment 4 interieurs liggen, 2 voor Touring en 2 voor Sedan. Als ik de volgende keer weer bij dat bedrijf ben in Duitsland zal ik eens kijken of ie ook een Coupe interieur heeft, ik moet ook op zoek naar een Compact interieur, dus dat komt helemaal goed.
www. M3 register .nl
-
BMWe46320d
wat voor interieurs heb je voor de sedan ligen bertus? grtjes Julian
Zeer binnenkort in 'Te koop aangeboden' te bewonderen op dit forum.BMWe46320d schreef:wat voor interieurs heb je voor de sedan ligen bertus? grtjes Julian
www. M3 register .nl
Ik was het dubbele kwijt voor een volledig lederen sport interieur.Mark schreef:Is dat zo ja? Voor rond de 700 euro een lederen interieur?Voor de helft van het geld kun je daar een compleet interieur scoren
Dat is voor stoelen met elektrische lendesteun verstelling + stoelverwarming + kabels + knoppenbalk + deurpanelen met extra speakers.