Ik moet even kijken of ik in april naar die meeting ga weet nog niet of ik kan maar bedankt voor de uitnodiging

Degids schreef:Hey Donny, ik heb deze zojuist gekocht.Donnyy-h schreef:@ de Gids als je die link wil posten graag misschien is het wat ondanks ik de leds van hl automitive erin heb zitten zit ik te denken om mischien die mtec te bestellen alleen vind ze duur en ben niet overtuigd mis kan iemand nog wat foto's plaatsen of hun mening er over geven ? Om mij te overtuigen
Waarom?
1) Goedkoper dan de andere die ik had gevonden
2) Het is een merk: "Blueseatec" die heel veel met LED autoverlichting doen en die andere is een no-brand
De andere (no-brand) die ik gevonden had, maar niet gekozen heb, is deze.
Daar zeggen ze dat het 25W lampen zijn ipv 24W, maar als je dat gaat verdelen over de 4 LEDS, dan zou je niet op een heel getal uitkomen. Mijn gevoel zegt dat ze daar overdrijven om maar net iets beter dan de concurrent te lijken en bedrijfjes die het niet zo nauw met de waarheid nemen, heb ik dan weer minder vertrouwen in.
Ik heb ze nog niet binnen. Als ik ze binnen heb dan zal ik ze zo snel mogelijk installeren en foto's plaatsen.Donnyy-h schreef:Die bluesetec ziet er inderdaad beter uit als die andere !
Heb je er ook een foto van hoe ze branden ? Savonds en overdag ?
Degids schreef:Ik heb ze nog niet binnen. Als ik ze binnen heb dan zal ik ze zo snel mogelijk installeren en foto's plaatsen.Donnyy-h schreef:Die bluesetec ziet er inderdaad beter uit als die andere !
Heb je er ook een foto van hoe ze branden ? Savonds en overdag ?