Verongelukt met de 540 in de regen

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
DS92

Re: Verongelukt met de 540 in de regen (opbouwen)

Bericht door DS92 » 16 nov 2012, 11:30

Vandaag voor APK geweest. Fuseehoes links voor tebarst, de handrem die amper wat deed op de testbank en een knipperlichtje rechtsvoor wat wit bleek te knipperen :P.

Nou is zo'n fuseehoes uitaard niet los te vinden op internet -_- dus dan maar het fuseekogeltje/stangetje vervangen? Ik heb wat rond gekeken op wat sites maar dacht bij me eigen als ik nou 's bij Schmiedmann kijken ga voor de gein zie ik merken als Meyle etc voorbij komen. Als iemand hier nog goede ervaringen mee heeft hoor ik dat graag ;)

Verder ook maar wat plastic-fantastic delen besteld bij de BMW voor de spatschermen en afdekkingen. Binnenkort nog even een nieuwe 2 delige bodemplaat bestellen! Vandaag nieuwe remschijven, blokken en handremschoentjes besteld (ook bij Schmiedmann)! Jammer genoeg wel standaard maten weer, wou stiekem naar 324mm en ook geperforeerd achter. Maar dat maakt niet uit als ie maar remt :whistle:

kotje

Re: Verongelukt met de 540 in de regen

Bericht door kotje » 16 nov 2012, 11:32

ik zou voor meyle gaan. ik heb vorige week 2 nieuwe draadarm rubbers van meyle gemonteerd. het is top kwaliteit

gr

kotje

DS92

Bericht door DS92 » 26 nov 2012, 23:53

Vorige week de bmw apk af kunnen ronden en meteen (omdat de handrem toch geen moer deed) de hele remmerij achter meteen maar vervangen. Schijven, blokkies en handremschoentjes bij Schmiedmann besteld voor een koopje en werken dat ie doet :duim: prima spul bij die gasten.

btw. Het is allemaal meyle dus dat is indd goed materiaal :)

kotje

Bericht door kotje » 27 nov 2012, 10:48

goed om te horen man.

gr

kotje

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”